Szabályok
Miért nem büntették meg George Russellt?
Csalt az FIA? Következetlenek a stewardok? Miért úszta meg Russell a tiltott DRS-nyitást, miközben másokat kizárnak a súlyhatár miatt? Láttunk már hasonló esetet? Körbejártuk a témát.
részletekAmit a jövő F1-es motorjairól megtudtunk
Nem feltétlenül kell végleg letennünk a V10-es erőforrások visszatéréséről, de a hibrid rendszer biztosan velünk marad. Összegeztük, mire jutottak a nagy bahreini gyűlésen.
részletekMiről döntöttek az F1-es motortalálkozón?
Egyelőre lekerült a napirendről a V10-esek visszahozatala: maradnak a 2026-os szabályok, de még csavarhatnak rajtuk – a gyártók számára pedig a jövőre nézve is fontos a hibrid.
részletek„Mind egyetértünk: a V10-es sokkal jobb lenne”
Nem tetszik a versenyzőknek, amit a 2026-os F1-es motorokból látnak, így a többségük támogatná, hogy „inkább előbb, mint utóbb” visszatérjenek a V10-esek.
részletek„Beszélni sem kellene róla” – vélemények a V10-esekről
A Ferrari támogatná, az Audi határozottan ellenzi, a Mercedes és a Red Bull nyitott: így vélekednek a csapatok és a gyártók az F1-es motorvitáról.
részletekMiért nem is vizsgálták a Verstappen–Norris esetet?
A vb-éllovas mclarenes még a fűre is lehajtott az F1-es Japán Nagydíj legszorosabb jelenetében – a felügyelők azonban gyorsan lezárták az ügyet. Mutatjuk, miért.
részletekMarquez direkt idézte elő a startkáoszt
A szabályok adta lehetőségre játszott rá a spanyol az Amerikai GP előtt, amikor rájött, hogy rosszul döntött – be is jött neki. A versenyirányítás is indokolt.
részletekMégis módosítania kellett a szárnyán a McLarennek?
Lando Norrisék állították, hogy nem változtattak Kínára, de sajtóértesülések szerint igenis ott van az F1-es konstruktőri címvédő az FIA által említett négy-öt alakulat között.
részletek„Vágyálom” – még messze a V10-esek visszatérése?
A következő ciklus lerövidítése többeket elriaszthat, a jelenlegi motorok megtartása pedig több szempontból is képtelenség – véli Pat Symonds és Toto Wolff.
részletekFIA: Négy-öt csapatnak kellett módosítania
Nyíltan csak a Haas és az Alpine ismerte be, de Nikolas Tombazis szerint csaknem a fél F1-es mezőnynek hozzá kellett nyúlnia a hátsó szárnyához a szigorítás miatt.
részletekSajtó: A Red Bull kereste meg az FIA-t a szárnyak miatt
Lapértesülések szerint már a bahreini F1-es teszt után jelezték az energiaitalosok, hogy több rivális autóján is mini-DRS-szerű trükkre gyanakodnak.
részletekHivatalos: Már Kínától ismét szigorít a szárnyteszteken az FIA
Sajtóértesülések szerint nem volt elégedett a Szövetség a Melbourne-ben látottakkal, így már a soron következő F1-es nagydíjtól szigorúbb tesztek jönnek.
részletek