DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. április 23. szerda

Szabályok

Miért nem büntették meg George Russellt?

Csalt az FIA? Következetlenek a stewardok? Miért úszta meg Russell a tiltott DRS-nyitást, miközben másokat kizárnak a súlyhatár miatt? Láttunk már hasonló esetet? Körbejártuk a témát.

részletek

Amit a jövő F1-es motorjairól megtudtunk

Nem feltétlenül kell végleg letennünk a V10-es erőforrások visszatéréséről, de a hibrid rendszer biztosan velünk marad. Összegeztük, mire jutottak a nagy bahreini gyűlésen.

részletek

Miről döntöttek az F1-es motortalálkozón?

Egyelőre lekerült a napirendről a V10-esek visszahozatala: maradnak a 2026-os szabályok, de még csavarhatnak rajtuk – a gyártók számára pedig a jövőre nézve is fontos a hibrid.

részletek

„Mind egyetértünk: a V10-es sokkal jobb lenne”

Nem tetszik a versenyzőknek, amit a 2026-os F1-es motorokból látnak, így a többségük támogatná, hogy „inkább előbb, mint utóbb” visszatérjenek a V10-esek.

részletek

„Beszélni sem kellene róla” – vélemények a V10-esekről

A Ferrari támogatná, az Audi határozottan ellenzi, a Mercedes és a Red Bull nyitott: így vélekednek a csapatok és a gyártók az F1-es motorvitáról.

részletek

Miért nem is vizsgálták a Verstappen–Norris esetet?

A vb-éllovas mclarenes még a fűre is lehajtott az F1-es Japán Nagydíj legszorosabb jelenetében – a felügyelők azonban gyorsan lezárták az ügyet. Mutatjuk, miért.

részletek

Marquez direkt idézte elő a startkáoszt

A szabályok adta lehetőségre játszott rá a spanyol az Amerikai GP előtt, amikor rájött, hogy rosszul döntött – be is jött neki. A versenyirányítás is indokolt.

részletek

Mégis módosítania kellett a szárnyán a McLarennek?

Lando Norrisék állították, hogy nem változtattak Kínára, de sajtóértesülések szerint igenis ott van az F1-es konstruktőri címvédő az FIA által említett négy-öt alakulat között.

részletek

„Vágyálom” – még messze a V10-esek visszatérése?

A következő ciklus lerövidítése többeket elriaszthat, a jelenlegi motorok megtartása pedig több szempontból is képtelenség – véli Pat Symonds és Toto Wolff.

részletek

FIA: Négy-öt csapatnak kellett módosítania

Nyíltan csak a Haas és az Alpine ismerte be, de Nikolas Tombazis szerint csaknem a fél F1-es mezőnynek hozzá kellett nyúlnia a hátsó szárnyához a szigorítás miatt.

részletek

Sajtó: A Red Bull kereste meg az FIA-t a szárnyak miatt

Lapértesülések szerint már a bahreini F1-es teszt után jelezték az energiaitalosok, hogy több rivális autóján is mini-DRS-szerű trükkre gyanakodnak.

részletek

Hivatalos: Már Kínától ismét szigorít a szárnyteszteken az FIA

Sajtóértesülések szerint nem volt elégedett a Szövetség a Melbourne-ben látottakkal, így már a soron következő F1-es nagydíjtól szigorúbb tesztek jönnek.

részletek