DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 20. szerda

Krack

Kiderült, miért csetlett-botlott mindkét Aston-pilóta az interlagosi esőben

Stroll már a felvezetőkörben kiesett, de Alonso is végigküszködte az F1-es Sao Pauló-i Nagydíjat: az utólagos elemzések mutattak rá, mi történt.

részletek

„Jobb a helyzet” – véglegesek a 2026-os F1-es szabályok?

Az Aston Martin F1-es csapatfőnöke elárulta: az FIA meghallgatta az istállók kéréseit, így pedig „jobb kompromisszum” született a módosított technikai előírásokkal.

részletek

Nem akar jogi problémákat Newey miatt az Aston Martin

Miután Christian Horner nem nézte jó szemmel Adrian Newey bemutatását Silverstone-ban, Mike Krack óvatos: a jogi osztállyal egyeztet, mit szabad és mit nem, amíg él a mérnök Red Bull-szerződése.

részletek

Aston: Az ajtónk mindig nyitva áll Verstappen előtt

Newey megszerzése növelte az Aston Martin-projekt hitelességét, ez pedig új lehetőségeket nyithat meg előttük az F1-ben – akár sztárpilóták kapcsán is.

részletek

Nő a nyomás az Aston Martinon, de Stroll még türelmes

Mike Krack elismeri, hogy a besült fejlesztések miatt nő rajtuk a nyomás, de szerinte Lawrence Stroll tisztában van vele, hogy időbe telik a fejlődés az F1-ben.

részletek

Leclerc megúszta a nagyobb bajt, kék halál a Mercedesnél – pénteki F1-es hírek a Hungaroringről

Norris és a McLaren diktálta a tempót, a Ferrari tört, a Red Bull fejlesztései működtek a Magyar Nagydíj első napján. Közben kollégáink Max Verstappent és Mike Kracket interjúvolták.

részletek

„Hiperlágy” gumit hoz a Pirelli az utcai pályákra

A jelenlegi leglágyabb, C5-ös keveréknél lágyabb, C6-os abroncsokat hoz 2025-ben az utcai pályákra a Pirelli, melyeket már ki is próbáltak.

részletek

„Hízelgő” – megszólalt az Aston a Newey-híresztelésekkel kapcsolatban

Az Aston Martin csapatfőnöke, Mike Krack szerint jó fényt vet istállójukra az, hogy velük kapcsolatban is szóba hozták a Red Bulltól távozó mérnökzsenit, Adrian Neweyt.

részletek

Nem bízza el magát Kanada után az Aston Martin

Versenyképesebbek voltak és mindkét F1-es autójukkal pontot szereztek Montrealban, de figyelmeztetnek: más pályákon nehezebb dolguk lehet.

részletek

Nehezen vezethetővé vált a fejlesztésekkel az Aston Martin

Mike Krack csapatfőnök szerint erre utalnak Fernando Alonso imolai hibái. Elismerte: nem elégedettek az imolai két F1-es ponttal.

részletek

A „csapatjátékos” Alonso legunalmasabb futama

Csapatjátékos mivoltáért méltatta Fernando Alonsót csapatfőnöke, míg a spanyol meg akarja érteni, miért működött jobban Stroll autója az övénél.

részletek

Akár az egész F1-es mezőny pontot kaphat az új rendszerben?

Abban egyetértettek a csapatok, hogy kiterjesszék a pontszerző zónát – de elképzelhető, hogy nem állnak meg az átalakítással a korábban említett 12. helyezésnél.

részletek