Krack
Kiderült, miért csetlett-botlott mindkét Aston-pilóta az interlagosi esőben
Stroll már a felvezetőkörben kiesett, de Alonso is végigküszködte az F1-es Sao Pauló-i Nagydíjat: az utólagos elemzések mutattak rá, mi történt.
részletek„Jobb a helyzet” – véglegesek a 2026-os F1-es szabályok?
Az Aston Martin F1-es csapatfőnöke elárulta: az FIA meghallgatta az istállók kéréseit, így pedig „jobb kompromisszum” született a módosított technikai előírásokkal.
részletekNem akar jogi problémákat Newey miatt az Aston Martin
Miután Christian Horner nem nézte jó szemmel Adrian Newey bemutatását Silverstone-ban, Mike Krack óvatos: a jogi osztállyal egyeztet, mit szabad és mit nem, amíg él a mérnök Red Bull-szerződése.
részletekAston: Az ajtónk mindig nyitva áll Verstappen előtt
Newey megszerzése növelte az Aston Martin-projekt hitelességét, ez pedig új lehetőségeket nyithat meg előttük az F1-ben – akár sztárpilóták kapcsán is.
részletekNő a nyomás az Aston Martinon, de Stroll még türelmes
Mike Krack elismeri, hogy a besült fejlesztések miatt nő rajtuk a nyomás, de szerinte Lawrence Stroll tisztában van vele, hogy időbe telik a fejlődés az F1-ben.
részletekLeclerc megúszta a nagyobb bajt, kék halál a Mercedesnél – pénteki F1-es hírek a Hungaroringről
Norris és a McLaren diktálta a tempót, a Ferrari tört, a Red Bull fejlesztései működtek a Magyar Nagydíj első napján. Közben kollégáink Max Verstappent és Mike Kracket interjúvolták.
részletek„Hiperlágy” gumit hoz a Pirelli az utcai pályákra
A jelenlegi leglágyabb, C5-ös keveréknél lágyabb, C6-os abroncsokat hoz 2025-ben az utcai pályákra a Pirelli, melyeket már ki is próbáltak.
részletek„Hízelgő” – megszólalt az Aston a Newey-híresztelésekkel kapcsolatban
Az Aston Martin csapatfőnöke, Mike Krack szerint jó fényt vet istállójukra az, hogy velük kapcsolatban is szóba hozták a Red Bulltól távozó mérnökzsenit, Adrian Neweyt.
részletekNem bízza el magát Kanada után az Aston Martin
Versenyképesebbek voltak és mindkét F1-es autójukkal pontot szereztek Montrealban, de figyelmeztetnek: más pályákon nehezebb dolguk lehet.
részletekNehezen vezethetővé vált a fejlesztésekkel az Aston Martin
Mike Krack csapatfőnök szerint erre utalnak Fernando Alonso imolai hibái. Elismerte: nem elégedettek az imolai két F1-es ponttal.
részletekA „csapatjátékos” Alonso legunalmasabb futama
Csapatjátékos mivoltáért méltatta Fernando Alonsót csapatfőnöke, míg a spanyol meg akarja érteni, miért működött jobban Stroll autója az övénél.
részletekAkár az egész F1-es mezőny pontot kaphat az új rendszerben?
Abban egyetértettek a csapatok, hogy kiterjesszék a pontszerző zónát – de elképzelhető, hogy nem állnak meg az átalakítással a korábban említett 12. helyezésnél.
részletek