Isola
Pirelli: Nem csak a gumikkal van gond
Az F1 hivatalos beszállítója szerint tévúton jár a sorozat, ha kizárólag az abroncsokat hibáztatja az unalmas versenyekért, miközben számos egyéb faktor is közrejátszik a végeredményben.
részletekPirelli: Rossz ötlet lenne a tavalyi gumikhoz visszatérni
Számos csapat – kivéve a Mercedest – küzd az átalakított abroncsok kezelésével. Felmerültek olyan hangok, melyek szerint egyszerűen vissza kellene hozni a 2018-as specifikációt. A gyártó szerint ez elhamarkodott, rossz ötlet lenne.
részletekPirelli: Tőlünk senki nem kért még semmit
A gumigyártó szerint ők nem a Mercedesnek kedveznek, mindenkinek a maga dolga, hogy mit kezd a gumikkal, a csapatok részéről pedig semmilyen komoly kérés nem érkezett hozzájuk.
részletekVáltoztatnia kell a Pirellinek
Az F1 gumigyártója nem érti az idei keverékeket célzó vádakat, de hallgat a panaszkodó csapatokra, és a jövőben igyekszik jobban működő abroncsokat szállítani. Új alapanyagokkal is kísérletezik.
részletekDrasztikusan jobban kopó Pirellik jöhetnek jövőre
Az F1 vezetői azon igyekeznek, hogy minél több izgalmat vigyenek a sportba. Ennek érdekében az abroncsok kopásának mértéke alaposan megnőhet 2020-tól, a Pirelli azonban ezt nem szeretné.
részletekPirelli: Nem szállítunk túl kevés gumit
Bizonyos istállók kifogyhattak az új gumikeverékekből a nyolcnapos tesztelés során, mivel a Pirelli nem biztosít elegendő abroncsot. A gyártó nem hiszi, hogy túl kevés lenne a szállított mennyiség.
részletekA Pirelli esőgumijai is jelentősen átalakultak
A Formula-1-ben az esőben való autózás külön művészet, főleg, ha a körülmények folyamatosan változnak. Már nem választható lágy esőgumi, cserében viszont a működési tartomány szélesebb.
részletekA Pirelli elmagyarázta, miért nincs lassulás
Sokan a gumiszállító sokkal fényesebb abroncsaira fogják, amiért az előre számított másfél másodperces lassulás helyett inkább gyorsultak az autók Barcelonában. De az ok ennél sokkal prózaibb.
részletekPirelli: A Red Bull és a Renault is jó lesz
A gumiszállító első embere arra számít, hogy 2019-ben a Red Bull szorosan ott lesz a legjobbakkal, valamint a Renault-tól is nagy előrelépést vár. Biztató lehet, ha éppen Mario Isola vélekedik így.
részletekA Pirelli már dolgozik a nagyobb gumikon
Már egy ideje tudvalévő, hogy 2021-től a jelenlegi 13”-os gumikat 18”-osokra váltja az F1. A Pirellinél többen ennek az abroncsnak a fejlesztésén dolgoznak már most. Gumimelegítő paplan sem lesz.
részletekA Pirelli szerint nem a két kiállás a jó megoldás
Mario Isola szerint tévednek azok, akik az izgalmasabb futamok érdekében kötelezővé tennék a két kiállást a Formula-1-ben. A Pirelli igazgatója úgy véli, a megoldás inkább a tartósabb gumikban rejlik.
részletekA Pirelli megoldhatta a hólyagosodási problémáit
A Pirelli első embere azt állítja, rájöttek, hogyan oldják meg azon problémájukat, hogy verseny közben elkezdenek szemcsésedni a gumik. A megoldás a vékonyabb futófelület.
részletek