Isola
A hiperlágy gumik megértése jelentheti a kulcsot az időmérőhöz
A pénteki első és második szabadedzésen a pilóták többsége küszködött a hiperlágy keverékek munkára bírásával. A Pirelli szerint az időmérőn az a csapat kerülhet előnybe, amelyiknek hamarabb sikerül megérteni a működésüket.
részletekSemmi akadálya az extrém versenystratégiáknak
Egy csettintésre sokszínűbbé tehetné az F1 a futamokon látott stratégiákat, mindössze apróbb szabálymódosításokra lenne szükség. A gumiszállító nem látja akadályát a többkiállásos versenyeknek.
részletekHamilton: Nevetséges a gumihelyzet
Nyilvánosan győzködte a Pirellit Lewis Hamilton, aki azt szeretné elérni, hogy ismét többkiállásos stratégiákat lássunk a versenyeken. Erre egy nagyon egyszerű megoldással állt elő.
részletekHamilton unalmas versenyt jósol
A brit F1-esnek Szocsiban még gumi- és tempóelőnnyel is kihívást jelentett megelőzni egy másik autót, így kevés izgalomra számít a vasárnapi futamon. A helyzeten a gumistratégiák sem segítenek.
részletekGumiháború nem, de új gyártó jöhet az F1-be
Kihívót kapott a Pirelli az F1 2020-2023 közé kiírt gumitenderére, ám mielőtt felcsillanna a rajongókban a remény, továbbra sem lesz gumiháború a sorozatban. A Pirelli szakembere elárulta, miért nem.
részletekMiért mentek tönkre ennyire Raikkönen gumijai?
Eső, Ericsson, Hamilton, Bottas, lágy keverék - nagyjából így lehetne címszavakban összefoglalni a Ferrari monzai futamgyőzelmébe kerülő probléma okát.
részletekÉszszerű nevet kapnak a gumikeverékek
Megkönnyebbülhetnek a rajongók, akik a fejüket fogják a hiper, ultra, szuper előtagoktól és a szivárvány színeitől: 2019-től már csak kemény, közepes és lágy gumikról fogunk beszélni.
részletekKét kötelező kiállás sem segítene a versenyeken
A háttérben folynak az egyeztetések, milyen gumiszabály pezsdíthetné fel a nagydíjak izgalmait. A Pirelli szerint minél több megkötést találnak ki, annál kevésbé lesz sokszínű a stratégia és eseménydús a futam.
részletekNagy kihívás lesz mindenkinek a 18"-os kerekek bevezetése
A Formula-1 2021-ben lecseréli a szemünk által már jól megszokott 13”-os kerekeket, és 18”-osak érkeznek helyettük. Mario Isola beszélt a szükséges változtatásokról.
részletekA Pirelli elégedett 2018-cal és magabiztos a jövő évvel kapcsolatban
Átlagos, „normális” tesztet zárt a Pirelli a Hungaroringen a gyár első embere, Mario Isola szerint. Az olasz szakember elmondta, a gyárnál alapvetően elégedettek az idei gumikínálat működésével, bár előfordulhatnak változások. Szóba került a jövő év is, holott még hivatalosan el sem dőlt, ki szállítja a gumit 2019-ben a mezőnynek.
részletekPirelli: Nem a Mercedes kedvében jártunk el
A Pirelli határozottan elzárkózik azoktól a híresztelésektől, melyek szerint a Mercedesnek akartak kedvezni a vékonyabb futófelületű abroncsok bevezetésével. Mario Isola elmondta, a Pirelli pártatlan.
részletekA Pirellit váratlanul érte a gumik viselkedése
A Pirellinél elismerték, hogy váratlanul érte őket a gumik szemcsésedése az Osztrák Nagydíjon. Az abroncsok teljesen másként viselkedtek vasárnap, mint pénteken.
részletek