DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 23. hétfő

Isola

Ezért koptak olyan lassan a tavalyi Pirellik

Szándékosan készült a Pirelli kemény keverékekkel a 2017-es F1-es szezonra, de nem azért, hogy monotonabbá tegyék a futamokat. Saját magukat akarták így bebiztosítani.

részletek

A Pirellinek is van ötlete a több előzésre

Az F1 gumiszállítója is azon ötletel, hogyan válhatna látványosabbá a sport. Bár az előzések érdekében szerintük is szükség lenne aerodinamikai változtatásokra, nem ez az egyetlen javaslatuk.

részletek

A néző gumiháborút, a Pirelli nyugalmat akar

Egy felmérés szerint a nézők visszahoznák az F1-be a gumigyártók csatáját, ám a Pirelli nem repes az ötlettől. Szerintük ez növelné a költségeket, de számukra nem pont a monopólium az ideális helyzet?

részletek

Ilyen egyszerű lesz kiigazodni a gumikon 2018-ban

A Pirelli szivárványával feladta a leckét az F1-et nézőknek. A cég elmagyarázta, miért nem szabad lebutítani a gumik egyre szövevényesebb név- és színrendszerét.

részletek

Túlhajszolhatta a Williams Kubicát

Túl nagy nyomást helyeztek a közönségkedvenc lengyelre, állítja egy pirellis, aki az év végi gumiteszten hozzáfért Kubica adataihoz. Lehet, hogy egyetlen tényezőn múlt a visszatérés?

részletek

Pokoli sebességek jönnek jövőre

A Formula-1 hatalmas mértékben gyorsult a tavalyi évhez képest, a jövő évi előrejelzéseknek pedig újfent örülhetnek a rajongók. A Pirelli, szimulációk alapján a gyorsulás mértékét is sejti.

részletek

Ennyivel gyorsabb a hiperlágy az ultralágynál

Minden, amit a Pirelli által Abu Dhabiban szervezett kétnapos tesztről tudni érdemes: közte a rózsaszín jelölésű új abroncsról nyert tapasztalatok. Jövőre ismét jelentősen javulnak a köridők.

részletek

Nyolcféle gumikeverék jöhet jövőre az F1-ben

A sportág hivatalos abroncsbeszállítója azon dolgozik, hogy a taktika sokszínűség elősegítése érdekében nyolcféle gumikeveréket állítson elő a 2018-as évadra.

részletek

2018-ban az ultralágy lesz a szuperlágy

Nem titok, hogy idén a Pirelli lágy, szuperlágy és ultralágy abroncsai csak a nevükben lágyak: a kemény abroncs pedig annyira kemény lett, hogy egyenesen használhatatlan.

részletek

A Pirelli nem aggódik a vibrációk miatt

Éjszakába nyúló vizsgálat után az F1 gumiszállítója megállapította, nem kell aggódni az időmérőn látott furcsa jelenség miatt, ám néhány csapat ennek ellenére sem lett megnyugtatva. A Red Bull óvintézkedéseket tesz.

részletek

2018-ban érkezhet a hatodik F1-es Pirelli-keverék

A 2016-ban bemutatkozott ultralágy abroncsok a nagy igénybevételű pályákon is megállják a helyüket, ezért a sportág hivatalos beszállítója azt fontolgatja, hogy még egy lépéssel "lágyít" kínálatán.

részletek

Becsapják a csapatok a Pirellit?

Mivel az abroncsgyártónak az idei autókkal nincsenek adatai az egyes pályákról, kénytelenek a csapatokra támaszkodni a kötelező nyomásérték kijelölésekor. A gyanú szerint két istálló visszaél a lehetőséggel.

részletek