Isola
Ezért koptak olyan lassan a tavalyi Pirellik
Szándékosan készült a Pirelli kemény keverékekkel a 2017-es F1-es szezonra, de nem azért, hogy monotonabbá tegyék a futamokat. Saját magukat akarták így bebiztosítani.
részletekA Pirellinek is van ötlete a több előzésre
Az F1 gumiszállítója is azon ötletel, hogyan válhatna látványosabbá a sport. Bár az előzések érdekében szerintük is szükség lenne aerodinamikai változtatásokra, nem ez az egyetlen javaslatuk.
részletekA néző gumiháborút, a Pirelli nyugalmat akar
Egy felmérés szerint a nézők visszahoznák az F1-be a gumigyártók csatáját, ám a Pirelli nem repes az ötlettől. Szerintük ez növelné a költségeket, de számukra nem pont a monopólium az ideális helyzet?
részletekIlyen egyszerű lesz kiigazodni a gumikon 2018-ban
A Pirelli szivárványával feladta a leckét az F1-et nézőknek. A cég elmagyarázta, miért nem szabad lebutítani a gumik egyre szövevényesebb név- és színrendszerét.
részletekTúlhajszolhatta a Williams Kubicát
Túl nagy nyomást helyeztek a közönségkedvenc lengyelre, állítja egy pirellis, aki az év végi gumiteszten hozzáfért Kubica adataihoz. Lehet, hogy egyetlen tényezőn múlt a visszatérés?
részletekPokoli sebességek jönnek jövőre
A Formula-1 hatalmas mértékben gyorsult a tavalyi évhez képest, a jövő évi előrejelzéseknek pedig újfent örülhetnek a rajongók. A Pirelli, szimulációk alapján a gyorsulás mértékét is sejti.
részletekEnnyivel gyorsabb a hiperlágy az ultralágynál
Minden, amit a Pirelli által Abu Dhabiban szervezett kétnapos tesztről tudni érdemes: közte a rózsaszín jelölésű új abroncsról nyert tapasztalatok. Jövőre ismét jelentősen javulnak a köridők.
részletekNyolcféle gumikeverék jöhet jövőre az F1-ben
A sportág hivatalos abroncsbeszállítója azon dolgozik, hogy a taktika sokszínűség elősegítése érdekében nyolcféle gumikeveréket állítson elő a 2018-as évadra.
részletek2018-ban az ultralágy lesz a szuperlágy
Nem titok, hogy idén a Pirelli lágy, szuperlágy és ultralágy abroncsai csak a nevükben lágyak: a kemény abroncs pedig annyira kemény lett, hogy egyenesen használhatatlan.
részletekA Pirelli nem aggódik a vibrációk miatt
Éjszakába nyúló vizsgálat után az F1 gumiszállítója megállapította, nem kell aggódni az időmérőn látott furcsa jelenség miatt, ám néhány csapat ennek ellenére sem lett megnyugtatva. A Red Bull óvintézkedéseket tesz.
részletek2018-ban érkezhet a hatodik F1-es Pirelli-keverék
A 2016-ban bemutatkozott ultralágy abroncsok a nagy igénybevételű pályákon is megállják a helyüket, ezért a sportág hivatalos beszállítója azt fontolgatja, hogy még egy lépéssel "lágyít" kínálatán.
részletekBecsapják a csapatok a Pirellit?
Mivel az abroncsgyártónak az idei autókkal nincsenek adatai az egyes pályákról, kénytelenek a csapatokra támaszkodni a kötelező nyomásérték kijelölésekor. A gyanú szerint két istálló visszaél a lehetőséggel.
részletek