DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2025. december 5. péntek

Isola

A Pirelli nem aggódik a vibrációk miatt

Éjszakába nyúló vizsgálat után az F1 gumiszállítója megállapította, nem kell aggódni az időmérőn látott furcsa jelenség miatt, ám néhány csapat ennek ellenére sem lett megnyugtatva. A Red Bull óvintézkedéseket tesz.

részletek

2018-ban érkezhet a hatodik F1-es Pirelli-keverék

A 2016-ban bemutatkozott ultralágy abroncsok a nagy igénybevételű pályákon is megállják a helyüket, ezért a sportág hivatalos beszállítója azt fontolgatja, hogy még egy lépéssel "lágyít" kínálatán.

részletek

Becsapják a csapatok a Pirellit?

Mivel az abroncsgyártónak az idei autókkal nincsenek adatai az egyes pályákról, kénytelenek a csapatokra támaszkodni a kötelező nyomásérték kijelölésekor. A gyanú szerint két istálló visszaél a lehetőséggel.

részletek

Akkor most egyáltalán nem lesz gumitaktikázás?

Tisztába tett néhány dolgot az idei abroncsokkal kapcsolatban a Pirelli. Mi igaz az egy kiállásból, a zéró kopásból és abból, hogy kevésbé hevülnek fel az üldöző autó gumijai?

részletek

Távozik posztjáról a Pirelli F1-es főnöke

Paul Hembery az olasz gyártó visszatérése óta a Pirelli motorsport-igazgatójaként dolgozott a sportágban, hamarosan azonban újabb felelősség fog nyugodni a vállán.

részletek

Ezen a héten felfedhetik titkaikat az új gumik

A Pirelli úgy véli, az F1-es csapatok múlt héten még csak tapogatóztak Barcelonában, ezért a második teszten fog kiderülni, hogy mit is bírnak 2017-re gyártott abroncsaik.

részletek

Bírják-e a nyomást a Pirelli abroncsai?

A barcelonai teszt legnagyobb kérdése az volt, hogy az olaszok termékei ki fogják-e bírni az új F1-es autók jelentette terhelést, a Pirelli szakembere viszont nagyon pozitívan vélekedett az első napok tapasztalatairól.

részletek

Két palettányi gumit fejlesztett ki a Pirelli

Mind az öt keverékből készített egy-egy tartalékot az olasz gumigyártó: ezeket abban a szükséghelyzetben vetik be, ha az F1 mégsem gyorsul annyit, mint azt mindenki várja.

részletek

Kevesebb lesz az előzés, de több az igazi

Ezzel vigasztalják a Pirelli vezetői az F1 rajongóit. A gyorsabb autók számos előzési lehetőséget elvesznek, ugyanakkor előtérbe fognak kerülni a „valódi” pozícióváltások.

részletek

A Hungaroringhez hasonlítják Sepangot

Három jól ismert, bizonyos szempontból mégis új pálya szerepel a versenynaptárban: Ausztriában, Magyarországban és Malajziában közös, hogy az F1-es helyszínek friss aszfaltréteget kaptak.

részletek

A gumik hibásak az esős versenyek haláláért?

Egy ideje megszokhattuk, hogy szakadó esőben, vagy pályán álló víz esetén nem láthatunk száguldani F1-es autókat - bár a biztonsági autós rajtot eltörölték, kérdés, miért gyártanak esőgumikat?

részletek

Változatosabb stratégiákat jósol a Pirelli

Az olasz gumigyártó cég F1-es igazgatója, Mario Isola különösen a bajnokság első szakaszában számít több kerékcserére. Azt azonban tagadja, hogy az új szabályok túlságosan bonyolultak lennének.

részletek