DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 2. csütörtök

Isola

Pirelli: Állítsák be rendesen az autókat, akkor majd jó lesz a gumi

A Formula-1 gumiszállítója nem veszi magára a versenyzőktől érkező kritikákat a 2021-es kísérleti abroncsok bahreini kipróbálása után. Mario Isola szerint azok majd a jövő évi autókon fognak jól működni.

részletek

Szokatlan kihívások várnak a csapatokra a Nürburgringen

Hideg, eső és egy korábbról ismerős pálya vár az F1 mezőnyére, ami a Pirelli szerint azoknak fog kedvezni, akik a leggyorsabban alkalmazkodnak a rendkívüli körülményekhez.

részletek

Pirelli: Nem biztonsági kérdés a gumik teherbírása

Mario Isola szerint azzal, hogy az FIA csökkenti a leszorítóerő mértékét 2021-re, segíteni fogja a Pirellit, azonban ez szerinte nem biztonsági, hanem inkább teljesítménybeli kérdés.

részletek

Hamilton törmelékre gyanakszik, vizsgálódik a Pirelli

A futamot kvázi három keréken megnyerő brit szerint Raikkönen szárnydarabjai okozhatták a gumi meghibásodását a hajrában. A Pirelli alapos és gyors vizsgálatot tervez a napokban.

részletek

A gumikra vonatkozó szabályok is borulhatnak az új versenynaptár miatt

Módosíthatják a szisztémát, amely értelmében a csapatok szabadon dönthetnek arról, melyik keverékből hányat használnak a hétvégéken. A Pirelli szerint ez nem jelent majd stratégiailag egyhangúbb futamokat.

részletek

Podcast: Leleplezzük az F1 titkos társaságát

Heti autósportos kibeszélőshow-nkban megszólaltatjuk az észak-olaszországi válságzónában önzetlenül segédkező F1-es gumifőnököt, kitárgyaljuk az év eddigi legnagyobb botrányát és megemlékezünk Sir Stirling Mossról.

részletek

Rohammentősnek állt a Pirelli F1-es főnöke

Mario Isolát eddig olyasvalakinek ismertük, aki rendszerint az abroncsok tulajdonságairól beszél, azonban most teljesen új szerepet vett fel: önkéntesként életeket ment a koronavírus-járvány egyik gócpontjában.

részletek

1800 abroncs vész kárba a futam törlése miatt

Több mint négyszáz szettnyi versenygumi felhasználatlanul tér vissza Ausztráliából Európába, miután törölték a szezonnyitó F1-es nagydíjat. Versenyezni ezekkel már nem tudnak, ezért elégetik őket.

részletek

A 18 colos gumiktól nem léphetnek vissza a csapatok

Egyéves fejlesztőmunka ment a kukába, mikor a csapatok úgy döntöttek, idén is a 2019-es Pirelliket akarják használni. A 2021-es kerekek bevezetését nem akadályozhatják meg így.

részletek

Lemondott az „éles” tesztekről a Pirelli

Az F1-es gumigyártó tavaly ugyan próbálkozott azzal, hogy versenyhétvégén tesztelje a következő szezonra szánt abroncsokat, de túl sok volt a negatív visszajelzés - ezt nem erőltetik többet.

részletek

Mindegyik csapat épít egy átmeneti autót is

Az összes istálló átalakítja 2020-as versenygépét, hogy az év folyamán közreműködjön a Pirelli gumitesztjein a 18 colos kerekekkel – annak ellenére, hogy nincs kötelező érvénnyel előírva.

részletek

Pirelli: Idén komoly gond lehet a gumikkal

A csapatok úgy döntöttek, hogy 2020-ban is a tavaly használt abroncsokat akarják használni. A Pirelli azonban erősen tart egy negatív hatástól, amiért a gumik viselkedése nagyban megváltozhat.

részletek