A tavalyi Amerikai Nagydíjat a járványhelyzet miatt törölték, ám ezen a hétvégén az F1 visszatér az austini pályára. A Pirelli-főnök szerint azonban a közelgő nagydíj mindenki számára egy nagy kérdőjel, amiért a pálya némileg megváltozott az utolsó látogatás óta: nagy része azért kapott új burkolatot, mert a versenyzők korábban panaszt tettek annak göröngyössége miatt. Isola úgy véli, a csapatok és a pilóták csak akkor tudják meg, hogy az új felület milyen hatással van a Pirelli abroncsaira, ha az autók kigurultak a pályára.
„Bár a csapatoknak meglehetősen sok tapasztalata van Austinról, idén egy olyan pályával kell szembenézniük, amely kissé megváltozott 2019-hez képest, amikor utoljára versenyeztünk itt” – hangsúlyozta Isola. „A pálya körülbelül 40 százaléka új burkolatot kapott, de a korlátozások miatt nem tudtunk kiküldeni senkit, hogy elemezze az aszfaltot, ezért annak jellemzői mindenki számára ismeretlenek. A gumikra gyakorolt hatásokat és az autók általános teljesítményét csak akkor tudjuk majd felfedezni és felmérni, ha már ott leszünk.”
A Formula-1 hivatalos gumiszállítója megerősítette a hétvégére választott gumikeverékeket: a középső tartományban lévő C2-es kemény (fehér), C3-as közepes (citrom) és C4-es lágy (piros) szett kerültek a repertoárba.
Isola kijelentette, hogy az abroncsokra vonatkozó döntéseket a korábbi versenyeken rendelkezésükre álló információk alapján hozták meg. „A szokásos módon, a gumik jelölését a verseny előtt szerzett adatok alapján végeztük, a tartomány közepén lévő keverékek pedig jól illeszkedtek a körülményekhez” – tette hozzá. „Mivel a bajnoki csata elég szoros, és ezzel együtt elkezdődtek a szezon utolsó versenyei, nyilvánvaló, hogy a stratégia minden eleme számít, ahogy azt a Török Nagydíjon is láthattuk” – zárta gondolatait a Pirelli F1-es vezetője.