Isola
Norris elévágása segített Leclerc győzelmében?
A monacói még panaszkodott is rá a rádión, de abszurd módon egy pozícióvesztés kulcsfontosságú lehetett a Ferrari monzai F1-es sikerében.
részletek„Hiperlágy” gumit hoz a Pirelli az utcai pályákra
A jelenlegi leglágyabb, C5-ös keveréknél lágyabb, C6-os abroncsokat hoz 2025-ben az utcai pályákra a Pirelli, melyeket már ki is próbáltak.
részletekTúl gyors a lágy gumi: szokatlan stratégiák az F1-es Spanyol Nagydíjon?
A Pirelli számításai szerint kizárt az egykiállásos stratégia Barcelonában: lágy gumis rajtok, három kiállásos taktikák és elévágások várhatnak a mezőnyre.
részletekKülön keveréket fejleszt a Pirelli az utcai pályákra
A skála leglágyabb keveréke is túl kemény Monacóban – a megoldás a gumiszállító szerint a C6 lesz, amelyet a Ferrari a Paul Ricard-on már tesztelt is.
részletekA Pirelli is elismerte: használhatatlan az F1-es esőgumi
Mario Isola egyetért a versenyzőkkel, akik a Belga Nagydíjon rámutattak: pillanatnyilag csak a safety car mögött használják az esőgumikat.
részletek„Jogosak Lewis felvetései” – Pirelli
A hétszeres F1-es világbajnok több megjegyzésével is egyetértett Mario Isola, de hangsúlyozta: még tartanak a fejlesztési folyamatok.
részletekLassulást jósoltak, helyette másfél másodperccel gyorsabb lett az F1
Figyelemreméltó legjobb köridők születtek a bahreini teszten, melyek még a Pirellit is meglepték. A Williams például 2,5 másodpercet gyorsult.
részletekÍgy trükközött a gumikkal idén az Aston Martin
Az F1-es futamok napjára általában nem maradt friss közepes és kemény abroncsa a csapatnak. Mi volt ezzel a taktikával a cél? Származott belőle bármilyen gumielőny?
részletekHatodik gumikeveréket fejlesztett a Pirelli 2023-ra
A gumibeszállító új C1 keveréket dolgozott ki, de a korábbi is a skálán marad C0 néven. A gyártónak így nagyobb mozgástartománya lesz az adott nagydíj kemény gumijának kijelölésében.
részletekBeváltak az új szabályok? 31 százalékkal nőtt az előzések száma
Csaknem a harmadával nőtt az előzések száma az F1-ben 2022-re az előző szezonhoz képest, amiben a Pirelli vezére szerint az új autók mellett az abroncsoknak is volt szerepe.
részletekÍgy védi a Pirelli a kritizált esőgumikat
A Japán Nagydíj után Vettel és Verstappen az extrém esőgumikra és azok minőségére panaszkodott, azonban Mario Isola szerint a Pirelli nem tehet a kialakult helyzetről.
részletekHosszabb lesz a szabadedzés két nagydíjon
A szokásos 60 helyett 90 perces második szabadedzést tartanak Japánban és az USA-ban. A szakasz a Pirelli gumitesztje lesz a 2023-as szezonra: jelöletlen abroncsok, meghatározott körszám, a gyártó által megszabott futásterv.
részletek