Hülkenberg
Hülkenberg erőn felül teljesített a Renault-val
A Renault vakarhatja a fejét, mert úgy fest, a Red Bull-Honda közelébe sem juthatnak, ráadásul a középmezőnyben sem a franciák a leggyorsabbak. Nico Hülkenberg bravúrral szerzett hat pontot.
részletekRicciardo hamar ráérzett új autójára
Már az év első éles F1-es napján csapattársa tempóját produkálta a Renault-hoz szegődött Daniel Ricciardo. Az erőviszonyokat még korai felállítani, de mindkét pilóta elégedett az autójával.
részletekHülkenberg: Idén sem ér véget a pódiumfóbiám
Nico Hülkenberg elismerte, hogy idén tovább folytatódhat dobogó nélküli hosszú sorozata, és hogy már letett arról, hogy egy topcsapat hívását várja. Inkább a sajátjából csinálna azt.
részletekA Renault sokat vár magától Ausztráliában
Betörhet-e a legjobb három közé a francia gyári istálló idén? Valószínűbb, hogy már az is sikernek számítana, ha Nico Hülkenbergék faragnának a hátrányon, de bíznak az új Renault-ban.
részletekRenault: Előre és hátra is figyelnünk kell
Cyrill Abiteboul, a Renault csapatfőnöke az Auto Motor und Sportnak beszélt a barcelonai téli tesztek tapasztalatairól: az alap jó, drámák nem voltak, de az élcsapatokat talán nehezebb lesz utolérni, mint ahogy arra előzetesen számítottak.
részletekHülkenberg: Jelentősen jobb a Renault-motor
Azt ugyan továbbra is érzi, hogy nem került egy csapásra az élmezőnybe a francia gyári istálló, de ami a motort illeti, határozott fejlődést érez Nico Hülkenberg a keddi tesztnapot követően.
részletekHülkenberg: A Red Bull-Honda előttünk jár
Úgy tűnik, hiába volt a fogadkozás és a szájkarate a francia gyártó részéről, a Renault egyik pilótája maga ismerte el, hogy a Red Bull a Honda motorral is a tavalyihoz hasonló előnnyel bír.
részletekRicciardo otthon érzi magát a Renault-nál
A Renault új pilótája, Daniel Ricciardo úgy érzi, otthonra talált. Az ausztrál öt évig versenyzett a Red Bull-nál, és tíz évig tartozott a csapat kötelékébe, mielőtt a Renault-t választotta.
részletekHülkenberg: Olyan a hátsó szárny, mint egy ejtőernyő
Nico Hülkenberg szerint nem csak az első, de a hátsó szárnyak is érdekesek a 2019-es autókon, szerinte utóbbi olyan, mint egy ejtőernyő. Pontosan ez, vagyis a nagyobb leszorítóerő miatt nehéz összehasonlítani a tavalyi és az idei erőforrások teljesítményét.
részletekA leggyorsabb Hülkenberg nem örül őszintén
A Renault pilótái a köridőlista elejében zárták az első barcelonai tesztet: gyorsaságuknak azonban nem tulajdonítanak jelentőséget, jobban zavarja őket, hogy kevés kilométert tettek meg.
részletekHülkenberg az első teszt leggyorsabbja
Két Renault és egy újonc végeztek az első három helyen az első barcelonai teszt utolsó napján: a hét addigi legjobbja délelőtt és délután is megdőlt. Lassú autókra számítottunk előzetesen, ehhez képest a 2019-es gépek majdnem első nekifutásra tesztcsúcsot futottak.
részletekRicciardo: Az első benyomások abszolút pozitívak
Annak ellenére, hogy egyelőre csak a Red Bullt tudja referenciapontként használni, és a második tesztnapja nem is volt problémamentes, Daniel Ricciardo pozitív benyomásokkal összegezte a Renault kormánya mögött szerzett eddigi tapasztalatait.
részletek