Steward
Admin
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2019. október 17. csütörtök
F1

Hülkenberg: Ha nem teljesítünk, repülünk

A Renault F1-es pilótát van, aki élcsapatban, van, aki a szérián kívül látná legszívesebben - ő nem lepődik meg semmin, tudja, hogy folyamatosan teljesítenie kell.

Egyes emberek Sebastian Vettel helyén látnák a Ferrariban, pletykaszinten felmerült a neve a Red Bullnál Pierre Gasly cseréjeként, mások viszont úgy látják, hogy a visszavonulás lehet a következő lépés - túl van már a 160. Formula-1-es futamán, de még mindig elég széles skálán ítélik meg Nico Hülkenberget.

A néhány hét múlva 32. születésnapját ünneplő német pilótáról Cyril Abiteboul, a Renault csapatfőnöke azt mondta még a szezon előtt, hogy vízválasztó év következik számára, Hülkenberg viszont különösebben nem foglalkozik ezzel. "Ez igazából az első alkalom, hogy hallok erről, de nem lepődtem meg. Teljesítménytől függő sport és üzlet ez, ez a normális. Ha nem teljesítünk, olyan gyorsan kikerülünk a képből, hogy nincs is idő felfogni" - reagált az F1.com ezt firtató felvetésére.

hulke

Hülkenberg tartja a rekordot a dobogós eredmény nélküli legtöbb F1-es futam tekintetében, idén csapaton belül alulmarad egyelőre Daniel Ricciardóval szemben, igaz, a hátránya azért nem túl jelentős, mindenesetre nem most alapozza meg pályafutása utolsó nagy szerződését. Különösebb kommentárt viszont nem akar fűzni ehhez.

"Nem aggódom igazán és nem is lepődök meg ezeken. Nagyon sokat várok el saját magamtól és természetesen a csapat elvárásai is nagyon nagyok velem szemben. Okkal szerződtettek engem, szóval természetes, hogy pilótaként teljesíteni kell" - mondta a német.

"Természetesen szerettem volna győzelmekért, bajnokságokért harcolni a karrierem során, de nyilván tudjuk, hogy hogyan működik az F1: megfelelő időben kell a megfelelő helyen lenni a megfelelő autóval, csapattal... sajnos az én esetemben ez az időzítés sosem volt tökéletes. Én mégis úgy érzem, hogyjó karriert hoztam ki ebből, mindig úgy érzem, hogy a legtöbbet hoztam ki az autóból, vagy akár még túl is teljesítettem vele és ha nincs alattunk győzelemre esélyes technika, ez a legtöbb, amit tehetünk."

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal:
Olvastad már?