DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 25. csütörtök

HátsóSzárny

Aggasztotta a McLarent Ocon mozgó szárnya

„Biztosan nem így tervezték” – vélte Andrea Stella, aki kérdéseket fog feltenni a történtek miatt. Az Alpine állítja: tudták, hogy nem fog leesni a szárny.

részletek

Milyen fejlesztéseket hoztak Azerbajdzsánba a csapatok?

Baku-specifikus hátsó szárnyak viszik a prímet a legtöbb F1-es istállónál, de az Alpine, a McLaren és az AlphaTauri jelentősebb csomaggal rukkolt elő.

részletek

Nem működik a különleges hátsó szárny, mégsem dobja a Ferrari

A teszten és a szabadedzésen sem működött az SF-23 egyoszlopos hátsó szárnya, a csapat ennek ellenére pozitívnak értékeli a látottakat.

részletek

Hamilton: Egyből tudtam, mik a kihívások

A hétszeres F1-es világbajnok elmondta: már az első körök során érezte, milyen gondok léphetnek fel az új Mercedesszel. Nem vár megváltást az új szárnytól.

részletek

Nyerni akar a monzai hátsó szárnnyal a Ferrari

A Spában csak kipróbált alacsony légellenállású hátsó szárny az autóra kerül az Olasz Nagydíjon. Mattia Binotto hazai pályán kezdődő, szezon végéig tartó győzelmi sorozatról fantáziál.

részletek

Kénytelen a hátsó szárnyon spórolni az Aston a költséglimit miatt

A Magyar Nagydíjon bemutatott különleges hátsó szárny egyértelmű előrelépés, mégsem gyárt belőle a csapat verziót a különféle mértékű leszorítóerőt igénylő pályákra – kizárólag spórolási megfontolásból.

részletek

Aston: Nem sérti a szabályok célját az új szárny

A csapat teljesítményért felelős igazgatója szerint a szimulációik kimutatták, hogy nincs hatással arra a Hungaroringen bevetett újításuk, hogy mennyire lehet követni az autójukat.

részletek

„Talán most mi fogjuk másolni az Astont, nem fordítva!”

Feltűnést keltett a „zöldek” új hátsó szárnya a Hungaroringen: Mike Krack csapatfőnök szerint az FIA szabályosnak ítélte a fejlesztést, a riválisok pedig készek lemásolni azt, ha beválik.

részletek

Nem tudja a Mercedes, milyen nyomokra céloz a Red Bull

Gyanús jeleket láttak a rivális hátsó szárnyán az energiaitalosok, de az Ezüst Nyilak vezető pályamérnöke szerint az autójukon lévő összes elem megfelelt az FIA vizsgálatain.

részletek

Horner: Nem kell segget csókolnom Totónak

A Red Bull csapatfőnöke szerint csak tisztelet van saját csapata és a Mercedes között, kapcsolat nincs. Hozzátette: ha használni fogja a rivális a brazíliai hátsó szárnyát, óvásra számíthatnak.

részletek

Horner továbbra is gyanakszik a Mercedes hátsó szárnyára

„Lewis egyenesbeli tempója észveszejtő volt” – mondta el a Red Bull F1-es főnöke az interlagosi sprintet követően. Szerinte lehet, hogy újabb szigorításra lenne szükség a szárnyak vizsgálatát illetően.

részletek

Ezért ragaszkodik „pajtaajtó” hátsó szárnyához a Mercedes

A Mercedes elárulta azt, hogy miért nem selejtezi le a Christian Horner szerint „pajtaajtóra” hasonlító hátsó szárnyát egy sokkal vékonyabb, kevesebb légellenállásúra, mint amit a Red Bull is használ. Ezzel a brackley-i istálló növelné az egyenesekben való tempóját és így a futamgyőzelmekre is jobb esélyekkel pályázhatna.

részletek