HátsóSzárny
Új szárny a McLarennél – interlagosi F1-es fejlesztések
Csak a wokingiak hoztak újítást az élcsapatok közül az F1-es Sao Pauló-i Nagydíjra: egy új kialakítású hátsó szárnnyal támadnak Brazíliában.
részletekA mini-DRS-ügy miatt esett vissza a McLaren formája?
Christian Horner Red Bull-főnök szerint hatott az erőviszonyokra az FIA kérése, Andrea Stella viszont nem lát összefüggést a kettő között.
részletekNem csak a McLarennek kellett módosítania a hátsó szárnyán
Az FIA jelezte: a Szingapúrban kiadott új irányelvek mentén „két vagy három” csapat is változtatott a hátsó légterelőjén.
részletekMinden hátsó szárnyán módosított a McLaren a mini-DRS-ügy után
Nemcsak az alacsony légellenállású, hanem az összes többi konfiguráción változtatott a wokingi F1-es csapat, hogy „ne legyen további probléma ezen a területen”.
részletekMcLaren: Csak az FIA véleménye érdekel minket
Folyamatos a kommunikáció az autó elemeinek szabályosságairól, s amíg az FIA elégedett, semmi más nem számít: a wokingiak főtervezője csak azért figyelnek rájuk, mert most ők a legjobbak.
részletekA McLaren „mini-DRS-e”, ami segíthetett Piastrinak
Trükkös megoldásra lettek figyelmesek a McLaren hátsó szárnyánál a bakui F1-es futamon: újra fókuszba kerülhetnek a hajlékony szárnyak…
részletekMellényúlt a monzai szárnyával a Red Bull?
Nem készültek pályaspecifikus hátsó légterelővel az energiaitalosok – ahogy az előző években sem, de a meglévő problémák miatt ez most megbosszulhatta magát.
részletekA McLaren-fejlesztés, amely elvette a Red Bull előnyét
Az F1-es Holland Nagydíjon bevetett új hátsó szárnnyal a wokingiak olyan területen tettek szert előnyre, amely eddig az energiaitalosok fő erősségének számított.
részletekNem láttunk még olyan hátsó szárnyat, mint az AlphaTaurié
Az eddigi legextrémebb kialakítás az AT04 fejlesztése. A szabadon hagyott felső szárnylap csúcsai légörvény generálásával növelik a leszorítóerőt.
részletekAggasztotta a McLarent Ocon mozgó szárnya
„Biztosan nem így tervezték” – vélte Andrea Stella, aki kérdéseket fog feltenni a történtek miatt. Az Alpine állítja: tudták, hogy nem fog leesni a szárny.
részletekMilyen fejlesztéseket hoztak Azerbajdzsánba a csapatok?
Baku-specifikus hátsó szárnyak viszik a prímet a legtöbb F1-es istállónál, de az Alpine, a McLaren és az AlphaTauri jelentősebb csomaggal rukkolt elő.
részletekNem működik a különleges hátsó szárny, mégsem dobja a Ferrari
A teszten és a szabadedzésen sem működött az SF-23 egyoszlopos hátsó szárnya, a csapat ennek ellenére pozitívnak értékeli a látottakat.
részletek