DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 22. vasárnap

HátsóSzárny

Horner: Nem felejtettük el a hátsó szárnyat!

Marko csütörtök este úgy fogalmazott, hogy túl nagy légellenállású szárnyat vittek az F1-es Las Vegasba – de ez nem azért történt, mert a Red Bull benézett valamit.

részletek

Nem az új szárny volt a baj a McLarennél

Nem a McLaren újonnan hozott hátsó szárnya miatt szenvedett az alakulat Interlagosban – mondta Oscar Piastri, aki szerint van még mit megérteniük a múlt hétvégén történtekkel kapcsolatban.

részletek

Új szárny a McLarennél – interlagosi F1-es fejlesztések

Csak a wokingiak hoztak újítást az élcsapatok közül az F1-es Sao Pauló-i Nagydíjra: egy új kialakítású hátsó szárnnyal támadnak Brazíliában.

részletek

A mini-DRS-ügy miatt esett vissza a McLaren formája?

Christian Horner Red Bull-főnök szerint hatott az erőviszonyokra az FIA kérése, Andrea Stella viszont nem lát összefüggést a kettő között.

részletek

Nem csak a McLarennek kellett módosítania a hátsó szárnyán

Az FIA jelezte: a Szingapúrban kiadott új irányelvek mentén „két vagy három” csapat is változtatott a hátsó légterelőjén.

részletek

Minden hátsó szárnyán módosított a McLaren a mini-DRS-ügy után

Nemcsak az alacsony légellenállású, hanem az összes többi konfiguráción változtatott a wokingi F1-es csapat, hogy „ne legyen további probléma ezen a területen”.

részletek

McLaren: Csak az FIA véleménye érdekel minket

Folyamatos a kommunikáció az autó elemeinek szabályosságairól, s amíg az FIA elégedett, semmi más nem számít: a wokingiak főtervezője csak azért figyelnek rájuk, mert most ők a legjobbak.

részletek

A McLaren „mini-DRS-e”, ami segíthetett Piastrinak

Trükkös megoldásra lettek figyelmesek a McLaren hátsó szárnyánál a bakui F1-es futamon: újra fókuszba kerülhetnek a hajlékony szárnyak…

részletek

Mellényúlt a monzai szárnyával a Red Bull?

Nem készültek pályaspecifikus hátsó légterelővel az energiaitalosok – ahogy az előző években sem, de a meglévő problémák miatt ez most megbosszulhatta magát.

részletek

A McLaren-fejlesztés, amely elvette a Red Bull előnyét

Az F1-es Holland Nagydíjon bevetett új hátsó szárnnyal a wokingiak olyan területen tettek szert előnyre, amely eddig az energiaitalosok fő erősségének számított.

részletek

Nem láttunk még olyan hátsó szárnyat, mint az AlphaTaurié

Az eddigi legextrémebb kialakítás az AT04 fejlesztése. A szabadon hagyott felső szárnylap csúcsai légörvény generálásával növelik a leszorítóerőt.

részletek

Aggasztotta a McLarent Ocon mozgó szárnya

„Biztosan nem így tervezték” – vélte Andrea Stella, aki kérdéseket fog feltenni a történtek miatt. Az Alpine állítja: tudták, hogy nem fog leesni a szárny.

részletek