HátsóSzárny
Nyerni akar a monzai hátsó szárnnyal a Ferrari
A Spában csak kipróbált alacsony légellenállású hátsó szárny az autóra kerül az Olasz Nagydíjon. Mattia Binotto hazai pályán kezdődő, szezon végéig tartó győzelmi sorozatról fantáziál.
részletekKénytelen a hátsó szárnyon spórolni az Aston a költséglimit miatt
A Magyar Nagydíjon bemutatott különleges hátsó szárny egyértelmű előrelépés, mégsem gyárt belőle a csapat verziót a különféle mértékű leszorítóerőt igénylő pályákra – kizárólag spórolási megfontolásból.
részletekAston: Nem sérti a szabályok célját az új szárny
A csapat teljesítményért felelős igazgatója szerint a szimulációik kimutatták, hogy nincs hatással arra a Hungaroringen bevetett újításuk, hogy mennyire lehet követni az autójukat.
részletek„Talán most mi fogjuk másolni az Astont, nem fordítva!”
Feltűnést keltett a „zöldek” új hátsó szárnya a Hungaroringen: Mike Krack csapatfőnök szerint az FIA szabályosnak ítélte a fejlesztést, a riválisok pedig készek lemásolni azt, ha beválik.
részletekNem tudja a Mercedes, milyen nyomokra céloz a Red Bull
Gyanús jeleket láttak a rivális hátsó szárnyán az energiaitalosok, de az Ezüst Nyilak vezető pályamérnöke szerint az autójukon lévő összes elem megfelelt az FIA vizsgálatain.
részletekHorner: Nem kell segget csókolnom Totónak
A Red Bull csapatfőnöke szerint csak tisztelet van saját csapata és a Mercedes között, kapcsolat nincs. Hozzátette: ha használni fogja a rivális a brazíliai hátsó szárnyát, óvásra számíthatnak.
részletekHorner továbbra is gyanakszik a Mercedes hátsó szárnyára
„Lewis egyenesbeli tempója észveszejtő volt” – mondta el a Red Bull F1-es főnöke az interlagosi sprintet követően. Szerinte lehet, hogy újabb szigorításra lenne szükség a szárnyak vizsgálatát illetően.
részletekEzért ragaszkodik „pajtaajtó” hátsó szárnyához a Mercedes
A Mercedes elárulta azt, hogy miért nem selejtezi le a Christian Horner szerint „pajtaajtóra” hasonlító hátsó szárnyát egy sokkal vékonyabb, kevesebb légellenállásúra, mint amit a Red Bull is használ. Ezzel a brackley-i istálló növelné az egyenesekben való tempóját és így a futamgyőzelmekre is jobb esélyekkel pályázhatna.
részletekVerstappen izzítja a nyomtatóját: „Nem a motor miatt vagyunk gyorsak az egyenesben”
Unja már a Red Bullok feljavuló egyenesbeli sebességére vonatkozó kérdéseket a vb-éllovas, aki a Stájer GP-n szerzett pole-ját követően kijelentette: a hátsó szárnyuk révén léptek előre ezen a téren.
részletekHiába óvnak a csapatok Bakuban, kudarcra számíthatnak
Ez az F1 sportszakmai ügyeiért felelős Ross Brawn álláspontja. Körülbelül huszonhetedszer téma a sportban a hajlékony hátsó szárnyak mizériája, fogalmazott a szakember.
részletekÓvásig fajulhat a szárnyügy Bakuban
A Mercedes csapatfőnöke már nem kertelt: ha a jövő hétvégi Azerbajdzsáni Nagydíjig nem lép az FIA, akkor akár a Nemzetközi Fellebbviteli Bíróság elé vihetik a Red Bull hátsó szárnyának kérdését.
részletekElfogadhatatlan, nevetséges, hat tized: Felzúdulás a hátsó szárnyak miatt
Csakhogy míg a Mercedes és a McLaren azt tartja elfogadhatatlannak, hogy közel egy hónap múlva szigorítanak csak, az Alfa Romeo a szigorítás ellen tiltakozik. Lewis Hamilton megkockáztatja, hogy a Red Bullnak nem csupán az elhajló hátsó szárny miatt van vaj a fején, cserébe Christian Horner bedobta, hogy a Mercedesnek az első légterelője szabálytalan.
részletek