Steward
Varga Ákos
Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2019. június 20. csütörtök

Gyártók

2021 az utolsó esély a zuhanás megállítására?

A korábbi McLaren-főnök szerint nagyon rossz irányba tart a Formula-1 azzal, hogy az elképesztő költségek miatt óriási a szakadék az élcsapatok mögött. A 2021-es szabályváltozás hozhat megoldást.

részletek

Renault: Egyszer fenn, egyszer lenn

A hetvenes évek második felében jelent meg először gyári istállóként a francia gyártó, amely időnként gúny tárgyát képezte, máskor pedig legyőzhetetlennek bizonyult. Hogyan alakult az elmúlt 42 évük?

részletek

A kútba esett Verstappen-Honda kapcsolat

Verstappen alig várja, hogy pályára vihesse az új, Honda-motoros versenyautót. Bő húsz éve már láttunk egyszer ilyet, annak a remek kezdet ellenére sajnos nagyon szomorú vége lett.

részletek

Irvine nem is nézi az F1-et, mert unalmas

Az 1999-es ezüstérmes nem követi rendszeresen a Formula-1 történéseit? A jelek szerint így van, Eddie Irvine-t ugyanis halálosan untatja az egysíkú, kiszámítható sorozat, ami nem bünteti a hibákat.

részletek

A Formula-E-t is elrontják a gyártók?

A Red Bull világosan kinyilvánította, hogy nem érdekli az elektromos sorozat. A tiszta versenyzés hívei, ám a nagy gyártók máris egyre csak drágábbá teszik az FE-t, költekezési versennyé fajulhat.

részletek

A Renault semmit nem tenne másképp a Red Bull-lal

Bár az utóbbi években nagyon sok volt a negatív felhang, a Renault-főnök semmin nem változtatna utólag sem a bikákkal való kapcsolatán. Bőven megvoltak az előnyei és hátrányai is.

részletek

Villeneuve: A Honda most sincs sehol

A Red Bull hatalmas várakozással tekint 2019 elé, amikor is az egyre fejlődő Honda-motorral állhatnak rajthoz. Nem osztja a lelkesedést Jacques Villeneuve, ő úgy véli, a japánok gyengék maradnak.

részletek

2021-től jön a motorgyártók adatmegosztása

Szépen körvonalazódnak a két és fél év múlva esedékes új szabályok a Formula-1-ben. A motorgyártók kötelezően meg kell, hogy osszák technológiájukat az újonnan érkezőkkel, legalábbis Brawn szerint.

részletek

Visszaesett, de nem bánja a szakítást a McLaren

Hiába ebrudalta ki Woking a Hondát tavaly év végén, nemhogy javulás következett volna be, még lejjebb csúszott az istálló a ranglistán. A McLaren azonban egyáltalán nem bánja, hogy így döntött.

részletek

Haas: Sajnos túl késő már

Hiába rendelkezett gyakran a mezőny negyedik leggyorsabb versenyautójával a Haas, a csapatfőnök szerint már lehetetlen megelőzni a Renault-t. Pedig az év közepén úgy tűnt, meglesz a negyedik hely.

részletek

A Renault eldönthette a 4. hely sorsát

A tavaszi menetelés után nyártól jelentősen visszaesett a francia gyári istálló, ám idei legjobb eredményüket elérve alighanem eldőlt, hogy a Renault végez a középmezőny elején 2018-ban.

részletek

Suzuki: A Honda tíz éve hatalmasat hibázott

2008-ban, amikor a Honda váratlanul kivonult a Formula-1-ből a szezon végén, szinte mindent felégetett maga mögött és ez hatalmas hiba volt. Ezért küzdenek most ennyi problémával a japánok.

részletek
Olvastad már?