Még csak néhány hete állt munkába a Formula-1 új vezérigazgatója, Stefano Domenicali, de már számos témában nyilatkozott: beszélt többek között Lewis Hamilton függőben lévő szerződéshosszabbításáról, a versenynaptár változásairól, valamint a jelenlegi mezőny színvonaláról is. A Sky Sports F1-nek adott interjújában pedig egy örökzöld téma is előkerült, nevezetesen az, hogy várható-e új gyártók érkezése a száguldó cirkuszba – a korábban a Ferrarinál, az Audinál és a Lamborghininél is megfordult Domenicali diplomatikus válaszából pedig kiderült, hogy vannak érdeklődők:
„Szerintem jelenleg az az autógyártók egyik legnagyobb kihívása, hogy fiatalabbnak érezzék magukat” – fogalmazott. „Van egyfajta harc a régi típusú és az új, a mobilitás felől közelítő gyártók között. De úgy vélem, a gyártók platformként használhatják a Formula-1-et arra, hogy akár egy friss képet alakítsanak ki magukról, amelyre esetleg szükségük lehet a jövőben.”
„Amit elmondhatok, hogy egyeztetésben állunk más gyártókkal. Egyelőre inkább hallgatásba burkolóznak, de a jó hír, hogy vannak más… cégek, méghozzá nagyon fontos cégek, amelyek felmérnék, milyen értékkel bírhat számukra a Formula-1 mint platform. És nem is csak a technológia szempontjából, hanem olyan tekintetben is, hogy maga az F1 mit adhat hozzá az adott autógyártóhoz.”
Domenicali azt is elmondta, hogy mindenképp olcsóbbá szeretnék tenni a várhatóan 2025-ben bevezetendő új erőforrásokat a jelenleginél, hogy ezzel is vonzóbbá tegyék azt az érdeklődők számára: „Nem lehet, hogy egy Formula-1-es erőforrás annyiba kerüljön, mint amennyibe most kerül. Szerintem jókora eltérés van ott, és ez az egyik napirendi pontunk, hogy szeretnénk, ha a csapatok és a gyártók előre lássák az új motorokat még a szabályok érkezése előtt is.”
Az F1 új első embere az alternatív versenyformátumokról is szót ejtett az interjúban: elmondása szerint nem akarnak egyetlen lehetőséget sem kihagyni, hogy a jelenlegi rendszert esetleges más módon tartsák életben, de hangsúlyozta, hogy ennek kapcsán fontos a folyamatos konzultáció az összes érintett fél, így a csapatok, a gyártók, a részvényesek, sőt a média irányába is.