GroundEffect
„Utálom, én nem így vezetek” – Hamilton elmondta, miért szenved a mostani F1-es autókkal
A Mercedes vezető mérnöke után maga a hétszeres F1-es világbajnok is elmagyarázta, miért nem passzolnak a stílusához a jelenlegi generációjú versenygépek.
részletek„Lewis végig szenvedett a mostani F1-es autókkal”
A Mercedes vezető pályamérnöke szerint a jelenlegi autógeneráció nem passzol a hétszeres világbajnok stílusához, és ez főleg egy körön ütközik ki.
részletekIsmét nehezebb előzni – megbuktak a szabályok?
Egyre többször panaszkodnak újra a „piszkos levegőre” az F1-esek, a csapatfőnökök ugyanakkor védelmükbe vették a jelenlegi szabályrendszert.
részletekEz a gond a jelenlegi F1-es autókkal?
James Allison, a Mercedes technikai igazgatója szerint túlságosan is megköti a csapatok kezét a beállítások terén a ground-effect szabályrendszer.
részletekCsak 2026-ban reagál a kiskapukra az FIA
Az FIA formulaautós részlegének igazgatója elismerte: nehezebbé vált az autók követése az F1-ben, de így sem várhatók változások a következő két szezonban.
részletek„Nem hozták az új szabályok, amit vártunk tőlük” – Hamilton
Bár az előző autókhoz képest szerinte is javult a helyzet, a brit úgy érzi, nem minden téren váltották be a hozzájuk fűzött reményeket az új F1-es gépek.
részletekNewey-t meglepte, hogy a többi csapat nem számított a pattogásra
A Red Bull F1-es tervezőzsenijét maximum a delfinezés mértéke lepte meg a 2022-es autók kapcsán, de nekik még a nehéz modellezhetőség ellenére is sikerült úrrá lenniük rajta a tesztek végére.
részletekVeszélyes a delfinezés, meg kell oldani
Christian Horner szerint Bahreinben még nagyobb gond lehet ez a jelenség, mint Barcelonában volt, nem is beszélve mondjuk Szaúd-Arábiáról vagy Bakuról.
részletek„Gokartszerű élmény lesz vezetni az autókat”
Andrew Green, az Aston Martin technikai igazgatója úgy véli, az új szabályok viszonylag merev autókat eredményeznek. A szakember szerint hamar visszanyerik a csapatok az elbukott leszorítóerőt.
részletek