Esőgumi
Lezárta a 2026-os F1-es esőgumik tesztelését a Pirelli
Két napon át Fioranóban dolgozott átalakított öszvér-Ferrarikkal a gumigyártó: Mario Isoláék feladata nem könnyű, de remélik, tudnak javítani jövőre a gumikon.
részletekVáltozik a rajtkiugrások szabályozása az F1-ben
Lando Norris büntetlenül maradt dzsiddai bemozdulása után módosult az F1-es sportszabályzat. Emellett az eseménytelen esős edzéseknek is elejét vennék.
részletekJöhet a szuper-intermediate gumi az F1-be?
Érdekes ötletet dobott be a Pirelli az esetre, ha az F1-nek nem sikerülne javítani a látási viszonyokon esős körülmények között.
részletekA Pirelli is elismerte: használhatatlan az F1-es esőgumi
Mario Isola egyetért a versenyzőkkel, akik a Belga Nagydíjon rámutattak: pillanatnyilag csak a safety car mögött használják az esőgumikat.
részletekMit tud a Pirelli felturbózott esőgumija?
Előbb vezetik be az eredetileg 2024-re tervezett esőabroncsot: a hatékonyabb guminak melegítőpaplanra sincs szüksége. Az év során az FIA esős csomagját is tesztelni fogják.
részletekTéli teszteket tart a Pirelli az esőgumik fejlesztésére
Sok támadás érte a Pirellit 2022-ben is a gyenge minőségű extrém esőgumijai miatt, így az olasz cég egy téli tesztet írt ki, melyen három csapat lesz a segítségükre, három különböző időpontban.
részletekÍgy védi a Pirelli a kritizált esőgumikat
A Japán Nagydíj után Vettel és Verstappen az extrém esőgumikra és azok minőségére panaszkodott, azonban Mario Isola szerint a Pirelli nem tehet a kialakult helyzetről.
részletekVerstappen: Jobb esőgumikra van szükségünk
Az immár kétszeres világbajnok holland szerint túl lassúak az extrém esős abroncsok, ráadásul nem is szorítanak ki sok vizet. Leclerc elsősorban a felvert vízpermet mennyiségét csökkentené.
részletekA pilótákat sokkolták a Pirelli esőgumijai
Németország után Monzában is szükség volt az esőgumikra, viszont a mezőnyből többen is igen kritikusan nyilatkoztak a felmelegíthetetlen, semmilyen tapadást nem nyújtó Pirelli-abroncsokról.
részletekPirelli: Vettel gondja nem a gumi, inkább az autója
Az idei Ferrari nem kezeli éppen jól a Pirelli-abroncsokat, a Német Nagydíjon pedig az átmeneti esőgumival különösen megszenvedett Sebastian Vettel. A gyártó szerint az autó volt rosszul beállítva.
részletekHamilton fel akarta adni a versenyt
A Német Nagydíjat sokáig vezető Lewis Hamilton egyáltalán nem kérte, hogy esőgumit kapjon a kerékcseréjénél, a hajrában pedig, második kicsúszása után ki akart állni, de csapata nem engedte.
részletekA Pirelli esőgumijai is jelentősen átalakultak
A Formula-1-ben az esőben való autózás külön művészet, főleg, ha a körülmények folyamatosan változnak. Már nem választható lágy esőgumi, cserében viszont a működési tartomány szélesebb.
részletek