DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 17. vasárnap

ElsőSzárny

Newey: Semmivel nem egyszerűbb az előzés

Meglehetősen vegyes fogadtatásban részesülnek egyelőre az új aeroszabályok. Daniel Ricciardónak tetszik, Sebastian Vettel és Adrian Newey szerint viszont most is nehéz követni a másikat.

részletek

Ezért beszélnek annyit a Ferrari első szárnyáról

A technikai szakemberek szerint az SF90 legérdekesebb pontja az első szárny: talán nem nyilvánvaló első pillantásra, miért, ezért elmagyarázzuk. A mezőny másik radikális kialakítása épp a testvércsapat Alfáé.

részletek

Az Alfa és a McLaren forradalmi megoldásai

A korábbi sajtóértesüléseknek megfelelően, bár hivatalosan nem mutatta be autóját az Alfa Romeo, de pályára vitte azt Fioranóban tegnap Kimi Raikkönen. Szokatlan megoldásokat láthattunk az autón.

részletek

Horner: A Liberty alábecsülte az F1-et

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint a Liberty Media vezetősége nagyon is alábecsülte azon feladatokat, amelyek az F1 vezetésével járnak. Nem tetszik neki, hogy amerikai mintát másolnak.

részletek

Hamiltonnak nagy riválisokkal csak édesebb a győzelem

Lewis Hamilton szorosabb csatát remél az első helyen, mert ez a rajongókat is sokkal inkább odaszögezné a képernyőkhöz. A megszokott vetélytársak mellett meglepetésekre is számít.

részletek

Arrivabene: Folyamatosan nőnek a költségek

A Ferrari csapatfőnöke figyelmeztet arra, hogy a Formula-1-ben nemhogy csökkennének, de még jelentősen növekednek is a kiadások. A folyamatos szabályváltozások sem segítenek ilyen téren.

részletek

Marko: 15 millió eurót dobtunk ki a semmire

A Red Bull főtanácsadója szerint teljesen hasztalan lesz a jövőre használatos új első vezetőszárny, azonban a költségvetésből azonnal súlyos milliókat felemésztett, az előzés viszont nem lesz könnyebb.

részletek

A Toro Rosso-Honda a legjobb hatban

Egyre sűrűbben köszönthetjük a Toro Rosso pilótáit a középmezőny első felében. A Honda új, igen erősnek tűnő motorján túl ezúttal már a fejlesztett aerodinamikai csomag is hozza az elvártakat.

részletek

„Az oldalsó légterelőket be kellene tiltani”

Alaposan megváltozik a versenyautók kinézete 2021-től, amikor a tervek szerint életbe lépnek az új szabályok. Van olyan csapatfőnök, aki az első szárnyon kívül az autó oldalán is radikálisan változtatna.

részletek

A rondább autókkal sem lesz könnyebb előzni?

Max Verstappennek kétségei vannak afelől, hogy a jövő évi aerodinamikai változtatások valóban sokat segítenek az előzések tekintetében. Ellenben sokkal csúnyábbak lesznek az autók 2019-ben.

részletek

Austinban nagyot léphet előre a Toro Rosso

Bár Brendon Hartley nagyon várja már a frissítéseket a faenzaiak versenyautójára, úgy tűnik, a következő két fordulóban még nem érkezik. Az USA Nagydíjára viszont minden téren megújulhat.

részletek

Ismét csúnyábbak lesznek az F1-es autók?

A száguldó cirkusz 2019-es aerodinamikai szabályai ismét felboríthatják a jelenlegi F1-es autók arányosságát. Van olyan szakember, aki már a 2009 utáni „hótoló” időszakot emlegeti.

részletek