ElsőSzárny
Newey: Semmivel nem egyszerűbb az előzés
Meglehetősen vegyes fogadtatásban részesülnek egyelőre az új aeroszabályok. Daniel Ricciardónak tetszik, Sebastian Vettel és Adrian Newey szerint viszont most is nehéz követni a másikat.
részletekEzért beszélnek annyit a Ferrari első szárnyáról
A technikai szakemberek szerint az SF90 legérdekesebb pontja az első szárny: talán nem nyilvánvaló első pillantásra, miért, ezért elmagyarázzuk. A mezőny másik radikális kialakítása épp a testvércsapat Alfáé.
részletekAz Alfa és a McLaren forradalmi megoldásai
A korábbi sajtóértesüléseknek megfelelően, bár hivatalosan nem mutatta be autóját az Alfa Romeo, de pályára vitte azt Fioranóban tegnap Kimi Raikkönen. Szokatlan megoldásokat láthattunk az autón.
részletekHorner: A Liberty alábecsülte az F1-et
A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint a Liberty Media vezetősége nagyon is alábecsülte azon feladatokat, amelyek az F1 vezetésével járnak. Nem tetszik neki, hogy amerikai mintát másolnak.
részletekHamiltonnak nagy riválisokkal csak édesebb a győzelem
Lewis Hamilton szorosabb csatát remél az első helyen, mert ez a rajongókat is sokkal inkább odaszögezné a képernyőkhöz. A megszokott vetélytársak mellett meglepetésekre is számít.
részletekArrivabene: Folyamatosan nőnek a költségek
A Ferrari csapatfőnöke figyelmeztet arra, hogy a Formula-1-ben nemhogy csökkennének, de még jelentősen növekednek is a kiadások. A folyamatos szabályváltozások sem segítenek ilyen téren.
részletekMarko: 15 millió eurót dobtunk ki a semmire
A Red Bull főtanácsadója szerint teljesen hasztalan lesz a jövőre használatos új első vezetőszárny, azonban a költségvetésből azonnal súlyos milliókat felemésztett, az előzés viszont nem lesz könnyebb.
részletekA Toro Rosso-Honda a legjobb hatban
Egyre sűrűbben köszönthetjük a Toro Rosso pilótáit a középmezőny első felében. A Honda új, igen erősnek tűnő motorján túl ezúttal már a fejlesztett aerodinamikai csomag is hozza az elvártakat.
részletek„Az oldalsó légterelőket be kellene tiltani”
Alaposan megváltozik a versenyautók kinézete 2021-től, amikor a tervek szerint életbe lépnek az új szabályok. Van olyan csapatfőnök, aki az első szárnyon kívül az autó oldalán is radikálisan változtatna.
részletekA rondább autókkal sem lesz könnyebb előzni?
Max Verstappennek kétségei vannak afelől, hogy a jövő évi aerodinamikai változtatások valóban sokat segítenek az előzések tekintetében. Ellenben sokkal csúnyábbak lesznek az autók 2019-ben.
részletekAustinban nagyot léphet előre a Toro Rosso
Bár Brendon Hartley nagyon várja már a frissítéseket a faenzaiak versenyautójára, úgy tűnik, a következő két fordulóban még nem érkezik. Az USA Nagydíjára viszont minden téren megújulhat.
részletekIsmét csúnyábbak lesznek az F1-es autók?
A száguldó cirkusz 2019-es aerodinamikai szabályai ismét felboríthatják a jelenlegi F1-es autók arányosságát. Van olyan szakember, aki már a 2009 utáni „hótoló” időszakot emlegeti.
részletek