DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 23. hétfő

DRS

Korlátlan DRS-használat a Formula-3-ban

A megszűnő GP3 filozófiájával teljesen ellentétesen a sorozatot felváltó egységes Formula-3-as bajnokságot azzal kívánják érdekesebbé tenni, hogy nem limitálják az állítható hátsó szárny használatát.

részletek

Egyes pilóták DRS-t akarnak a 130R-ben – Vettel ellenzi

Több F1-es pilóta is úgy érzi, hogy szükség lenne DRS-zónára Suzukában a hátsó egyenesnél is, méghozzá úgy, hogy abban benne legyen a híres kanyar - van viszont olyan, akinek egyáltalán nem tetszik az ötlet.

részletek

Három tiltással azonnal jobb lenne az F1

Nem újabb és újabb aerodinamikai szabályváltozásokra lenne szüksége a Formula-1-nek, érvel a szakértő: egyszerűen három mesterséges jelenséget kellene betiltani, és rögtön izgalmas futamokat kapnánk.

részletek

Sainz elfelejtené a veszélyes DRS-t

A fiatal spanyol elismeri, hogy jelenleg a nyitható hátsó szárny nélkül szinte lehetetlen lenne előzni a Formula-1-ben, ám az eszköz annyira veszélyes, ha elromlik, hogy reméli, nem sokáig lesz már.

részletek

Már a rivális is elismeri a Honda fejlődését

Egyre egyértelműbb, hogy a három évig csak szidott japán gyártó idén remekül fejleszt és ezt már az ellenfelek is kezdik belátni. Spában a Ferrari-motoros Sauber sem bírt a Hondával.

részletek

Visszadobta a pilóták bevállalós spái ötletét Charlie Whiting

Felmerült, hogy Spában is kijelölhetnek egy harmadik DRS-zónát: egyes versenyzők a tempós Blanchimont kanyart javasolták. Merész ötletük azonban nem kapott jóváhagyást.

részletek

Az FIA-t nem érdeklik a DRS-balesetek

Amikor először, hivatalosan bejelentették, hogy az első két kanyarban is nyitva lehet a DRS Silverstone-ban, többen is aggódtak, hogy komoly csattanások lesznek. Így is történt, de az FIA-t nem érdekli.

részletek

Raikkönen sem lelkesedik az új DRS zónáért

A Ferrari biztatóan kezdte a pénteki szabadedzéseket, különösen Sebastian Vettel volt elemében. Finn csapattársa szerint az új aszfaltréteg furcsa, a speciális DRS szakasz pedig felesleges.

részletek

Vettel: Még jobban kettészakítják a mezőnyt

Sebastian Vettel aggályait fejezte ki a Silverstone-ban bevetendő harmadik DRS zóna miatt. Szerinte ezzel is a topcsapatoknak kedveznek és még inkább nehezítik a középmezőny dolgát.

részletek

Mercedes: Legyen korlátlan DRS-használat

Az előzések hiánya a jelenlegi Formula-1 gyenge pontja. A címvédő istálló csapatfőnöke úgy gondolja, ne csak két-három zóna legyen, hanem a pilóta tetszőleges időpontban nyithassa a DRS-t.

részletek

Kanyarban is lehet használni DRS-t Silverstone-ban

Ilyen még nem volt, mióta kitalálták az állítható hátsó szárnyat 2011-ben: az első két kanyarban nyitva lehet hagyni a DRS-t – a pilóták bátorságán múlik, élnek-e a lehetőséggel.

részletek

Hamilton szerint itt sem lesz előzés

Ausztriában is bevetettek egy harmadik DRS-zónát, hogy több akciót láthasson a közönség. Lewis Hamilton azonban a legkevésbé sem optimista ilyen téren, nem lehet közelről követni a riválist.

részletek