DRS
Raikkönen: A DRS nem előzés
Kimi Raikkönen számára némileg csalódást jelent, hogy a mai Formula-1-ben az állítható hátsó szárnyakkal néha nem is előznek a pilóták, hanem kikerülik a másikat. A vonalvezetésen múlik minden.
részletekHamilton szerint sebtapasz, Verstappen betiltaná a DRS-t
Sem az ötszörös világbajnok, sem a Red Bull fiatalja nem hívei az előzést segítő rendszernek. Azt viszont mindketten elismerik, hogy jelenleg szükség van rá, máskülönben unalomba fulladnának a versenyek.
részletekEzért jobb az IndyCar Ericsson szerint
Marcus Ericsson idén versenyzői ülés nélkül maradt a Formula-1-ben, így inkább átnyergelt a tengerentúlra. Ki is fejtette, szerinte miben jobb az IndyCar, mint korábbi munkahelye.
részletekBottas: Ezekkel az autókkal könnyebb lesz előzni
Valtteri Bottas is csatlakozott azon pilóták közé, akik úgy érzik, jó irányba mozdult el az F1 az új aerodinamikai szabályokkal, a finn szerint ugyanis idén kiszámíthatóbb az autók viselkedése.
részletekKorlátlan DRS-használat a Formula-3-ban
A megszűnő GP3 filozófiájával teljesen ellentétesen a sorozatot felváltó egységes Formula-3-as bajnokságot azzal kívánják érdekesebbé tenni, hogy nem limitálják az állítható hátsó szárny használatát.
részletekEgyes pilóták DRS-t akarnak a 130R-ben – Vettel ellenzi
Több F1-es pilóta is úgy érzi, hogy szükség lenne DRS-zónára Suzukában a hátsó egyenesnél is, méghozzá úgy, hogy abban benne legyen a híres kanyar - van viszont olyan, akinek egyáltalán nem tetszik az ötlet.
részletekHárom tiltással azonnal jobb lenne az F1
Nem újabb és újabb aerodinamikai szabályváltozásokra lenne szüksége a Formula-1-nek, érvel a szakértő: egyszerűen három mesterséges jelenséget kellene betiltani, és rögtön izgalmas futamokat kapnánk.
részletekSainz elfelejtené a veszélyes DRS-t
A fiatal spanyol elismeri, hogy jelenleg a nyitható hátsó szárny nélkül szinte lehetetlen lenne előzni a Formula-1-ben, ám az eszköz annyira veszélyes, ha elromlik, hogy reméli, nem sokáig lesz már.
részletekMár a rivális is elismeri a Honda fejlődését
Egyre egyértelműbb, hogy a három évig csak szidott japán gyártó idén remekül fejleszt és ezt már az ellenfelek is kezdik belátni. Spában a Ferrari-motoros Sauber sem bírt a Hondával.
részletekVisszadobta a pilóták bevállalós spái ötletét Charlie Whiting
Felmerült, hogy Spában is kijelölhetnek egy harmadik DRS-zónát: egyes versenyzők a tempós Blanchimont kanyart javasolták. Merész ötletük azonban nem kapott jóváhagyást.
részletekAz FIA-t nem érdeklik a DRS-balesetek
Amikor először, hivatalosan bejelentették, hogy az első két kanyarban is nyitva lehet a DRS Silverstone-ban, többen is aggódtak, hogy komoly csattanások lesznek. Így is történt, de az FIA-t nem érdekli.
részletekRaikkönen sem lelkesedik az új DRS zónáért
A Ferrari biztatóan kezdte a pénteki szabadedzéseket, különösen Sebastian Vettel volt elemében. Finn csapattársa szerint az új aszfaltréteg furcsa, a speciális DRS szakasz pedig felesleges.
részletek