DRS
Egyes pilóták DRS-t akarnak a 130R-ben – Vettel ellenzi
Több F1-es pilóta is úgy érzi, hogy szükség lenne DRS-zónára Suzukában a hátsó egyenesnél is, méghozzá úgy, hogy abban benne legyen a híres kanyar - van viszont olyan, akinek egyáltalán nem tetszik az ötlet.
részletekHárom tiltással azonnal jobb lenne az F1
Nem újabb és újabb aerodinamikai szabályváltozásokra lenne szüksége a Formula-1-nek, érvel a szakértő: egyszerűen három mesterséges jelenséget kellene betiltani, és rögtön izgalmas futamokat kapnánk.
részletekSainz elfelejtené a veszélyes DRS-t
A fiatal spanyol elismeri, hogy jelenleg a nyitható hátsó szárny nélkül szinte lehetetlen lenne előzni a Formula-1-ben, ám az eszköz annyira veszélyes, ha elromlik, hogy reméli, nem sokáig lesz már.
részletekMár a rivális is elismeri a Honda fejlődését
Egyre egyértelműbb, hogy a három évig csak szidott japán gyártó idén remekül fejleszt és ezt már az ellenfelek is kezdik belátni. Spában a Ferrari-motoros Sauber sem bírt a Hondával.
részletekVisszadobta a pilóták bevállalós spái ötletét Charlie Whiting
Felmerült, hogy Spában is kijelölhetnek egy harmadik DRS-zónát: egyes versenyzők a tempós Blanchimont kanyart javasolták. Merész ötletük azonban nem kapott jóváhagyást.
részletekAz FIA-t nem érdeklik a DRS-balesetek
Amikor először, hivatalosan bejelentették, hogy az első két kanyarban is nyitva lehet a DRS Silverstone-ban, többen is aggódtak, hogy komoly csattanások lesznek. Így is történt, de az FIA-t nem érdekli.
részletekRaikkönen sem lelkesedik az új DRS zónáért
A Ferrari biztatóan kezdte a pénteki szabadedzéseket, különösen Sebastian Vettel volt elemében. Finn csapattársa szerint az új aszfaltréteg furcsa, a speciális DRS szakasz pedig felesleges.
részletekVettel: Még jobban kettészakítják a mezőnyt
Sebastian Vettel aggályait fejezte ki a Silverstone-ban bevetendő harmadik DRS zóna miatt. Szerinte ezzel is a topcsapatoknak kedveznek és még inkább nehezítik a középmezőny dolgát.
részletekMercedes: Legyen korlátlan DRS-használat
Az előzések hiánya a jelenlegi Formula-1 gyenge pontja. A címvédő istálló csapatfőnöke úgy gondolja, ne csak két-három zóna legyen, hanem a pilóta tetszőleges időpontban nyithassa a DRS-t.
részletekKanyarban is lehet használni DRS-t Silverstone-ban
Ilyen még nem volt, mióta kitalálták az állítható hátsó szárnyat 2011-ben: az első két kanyarban nyitva lehet hagyni a DRS-t – a pilóták bátorságán múlik, élnek-e a lehetőséggel.
részletekHamilton szerint itt sem lesz előzés
Ausztriában is bevetettek egy harmadik DRS-zónát, hogy több akciót láthasson a közönség. Lewis Hamilton azonban a legkevésbé sem optimista ilyen téren, nem lehet közelről követni a riválist.
részletekHa Montreal, akkor sok előzés
Montrealban általában nem okoz gondot az előzés a hátsó, hosszú egyenesnek köszönhetően. Az FIA azonban így is bevet egy harmadik DRS-zónát is, hogy még izgalmasabb legyen a verseny.
részletek