DRS
Előbb lehetne nyitni a DRS-t a sprintfutamon
Erősebb DRS, pár kiosztott pont, kukázott Montreal – a Formula-1 vezetői közelednek a sprintversenyek szabályainak véglegesítéséhez, leszámítva a még mindig zűrzavaros parc fermé-előírásokat.
részletek2022 után sem ússzuk meg DRS nélkül?
Az új technikai szabályrendszerrel sem valószínű, hogy az F1 maga mögött tudja hagyni a sokak által kritizált, előzéseket elősegítő megoldást – erről beszélt a McLaren technikai igazgatója.
részletekDRS: Senki sem szereti, mindenki használja
Az F1-es pilóták szerint az Abu Dhabiban látott technikai malőr rámutat, a jelenlegi autókkal mekkora szükség van a nyitható szárnyak rendszerére, amitől egyébként sokan szívesen megszabadulnának.
részletekHosszú időre elszállt a DRS a zárófutamon
Eleinte ideiglenes hibának tűnt, ám a verseny első harmadában technikai hiba miatt nem használhatták a pilóták a nyitható hátsó vezetőszárnyat. Most már azt is tudjuk, miért történt ez.
részletekSainz szabálytalan volt, mégis megúszta a büntetést
Carlos Sainz pályafutása első dobogós helyezését ünnepelhette Brazíliában, pedig az adatok alapján egyértelműen szabálytalankodott a sárga zászlós jelzésnél. Miért úszhatta meg mégis?
részletekSainz: A DRS nélkül nulla előzés lenne a Formula-1-ben
A McLaren spanyol pilótája egyáltalán nem rajongója a nyitható hátsó szárnyas rendszernek, de elismeri, a DRS nélkül egyáltalán nem lehetne előzni. Ez a helyzet 2021-től azonban megváltozhat.
részletekA Mercedes DRS-sel volt olyan gyors, mint a Ferrari anélkül
Idén először szolgált a vörösök javára a versenyautó kis leszorítóereje és kiváló végsebessége. Valtteri Bottas szerint nem volt esélye, nyitott DRS-sel sem tudott gyorsabb lenni Leclerc-nél.
részletekÍgy járt túl Albon Perez eszén
Remek versenyzéssel az ötödik helyen ért célba első Red Bull-os versenyén a brit-thai pilóta, aki az utolsó körben ügyes taktikával előzte meg a Racing Pointban ülő mexikói riválisát.
részletekRaikkönen: A DRS nem előzés
Kimi Raikkönen számára némileg csalódást jelent, hogy a mai Formula-1-ben az állítható hátsó szárnyakkal néha nem is előznek a pilóták, hanem kikerülik a másikat. A vonalvezetésen múlik minden.
részletekHamilton szerint sebtapasz, Verstappen betiltaná a DRS-t
Sem az ötszörös világbajnok, sem a Red Bull fiatalja nem hívei az előzést segítő rendszernek. Azt viszont mindketten elismerik, hogy jelenleg szükség van rá, máskülönben unalomba fulladnának a versenyek.
részletekEzért jobb az IndyCar Ericsson szerint
Marcus Ericsson idén versenyzői ülés nélkül maradt a Formula-1-ben, így inkább átnyergelt a tengerentúlra. Ki is fejtette, szerinte miben jobb az IndyCar, mint korábbi munkahelye.
részletekBottas: Ezekkel az autókkal könnyebb lesz előzni
Valtteri Bottas is csatlakozott azon pilóták közé, akik úgy érzik, jó irányba mozdult el az F1 az új aerodinamikai szabályokkal, a finn szerint ugyanis idén kiszámíthatóbb az autók viselkedése.
részletek