Buemi
Alonsóék megnyerték Le Mans-t és a vb-címet is
Az utolsó óráig a #7-es Toyota – Lopez, Kobayashi és Conway – vezette a Le Mans-i 24 órást, egy dráma fordulatot követően azonban a címvédő Alonso, Buemi és Nakajima ölébe hullt az elsőség a WEC szezonzáróján.
részletekHavas-jeges-piros zászlós futamot nyertek meg Alonsóék
Az időjárási körülmények miatt nem alakult éppen zökkenőmentesen az endurance-világbajnokság belgiumi hatórás futama: a cidrizős verseny végén Fernando Alonso, Sebastien Buemi és Kazuki Nakajima nagyon közel kerültek a bajnoki címhez.
részletekBuemi már a 2008-as rajtrácson is ott volt
Sebastien Buemi óriási tehetségként érkezett a Formula-1-be 2009-ben, de végül nem kapott lehetőséget nagy csapatnál. Meglepő, de egy véletlen folytán már 2008-ban is a rajtrácson láthattuk.
részletekBuemi egy szoftverhiba miatt csattant
Mindenki érthetetlenül szemlélte, ahogy a chilei Santiago E-Prix hajrájában a futamot vezető Sebastien Buemi falnak ment és kiesett. A svájci szerint nem ő, hanem a számítógép hibázott.
részletekTetemes előnnyel nyert a Formula-E santiagói időmérőjét di Grassi
Az Abt Audi egy első és egy negyedik helyet szerzett a Formula-E chilei időmérőjén, viszont di Grassinak még meg kellett úsznia egy vizsgálatot, hogy meg is tarthassa első rajtkockáját, amit tetemes előnnyel szerzett meg.
részletekEzért nem hívta a Red Bull Buemit állandó versenyzőnek
Sebastien Buemi már nyolcadik éve csak a tesztpilótai szerepkört tölti be a Red Bullnál. A főtanácsadó elmondta, miért nem gondoltak a svájci újbóli leigazolására a Toro Rossóhoz.
részletekHárom japán márkánál vezet, egyik se reklamál
Az autógyártók rendszerint nem szívlelik, ha versenyzőjük más bajnokságban egy másik márka autóját vezeti, és különösen nem, ha egy nemzeti rivális cégóriásról van szó. Ám Sebastien Buemi kivételes eset.
részletekDurván átrendeződtek a Formula-E erőviszonyai
A szezonnyitó Ad-Diriyah ePrix számos kérdésre választ adott azt illetően, hogy mennyire sikerült a mezőny csapatainak felkészülniük az új szabályokra. Ismét mélyponton az Audi, remek formában a BMW és a Dragon.
részletekWEC: Alonsóék kikaptak, mégis pole-ban
A spanyollal közösen kvalifikáló Buemi hibázott gyorskörén, így a #7-es autóé lett a rajtelsőség a Fuji 6 óráson, nem sokkal később azonban a rajtrács végére sorolták. Az LMP2-ben Maldonadóék DragonSpeedje végzett a legjobb helyen.
részletekHazai pályán, Fujiban megy újra a Toyota és Alonso
A TOYOTA GAZOO Racing Le Mans győztes, Fernando Alonsoval kiegészült csapata kétségkívül mindent megtesz majd a hétvégén Japánban azért, hogy a hazai rajongóknak legyen mit ünnepelni a Fuji 6 órás versenyen, ami egyben a 2018-2019-es FIA Hosszútávú Világbajnokság (WEC) negyedik fordulója is. A csapat eddig hat alkalomból ötször aratott diadalt hazai pályán, amióta 2012-ben visszatért a hosszútávú versenyzés világába. Az augusztusi Silverstone-i csalódást követően mindenre készek, hogy megszerezzék a csapat harmadik kettős győzelmét a Fuji Speedway pályán, tovább növelve ezzel előnyüket a bajnokságban.
részletekBuemi cáfolta, hogy visszatérne
A hét elején erősen tartotta magát az a hír, hogy Sebastien Buemi az egyik fő esélyes a Toro Rosso egyik ülésére 2019-ben. Most azonban az istálló és a pilóta is cáfolta ezt, bár nem zárta ki.
részletekErősödnek Buemi esélyei a visszatérésre
A Toro Rossónak számos jelöltje van az anyacsapathoz távozó Pierre Gasly pótlására, közülük az egyik legnagyobb név Sebastien Buemi. Lehetséges visszatérését az istálló főnöke sem cáfolta.
részletek