Abroncsok
Norris: A nagy abroncsok miatt Monacóban és Szingapúrban bajok lesznek
Az aerodinamikai változások mellett a Pirelli is teljesen új gumikkal jelentkezik 2022-től, amit már ki is próbáltak. Lando Norris is egyetért abban, hogy jelentősen szűkült a kilátás az autóból.
részletekZöld elektromosságra váltanak a Bridgestone gyárak
Márciustól kezdődően már megújuló energiaforrásokból fedezi villamos energia szükségletének 100 százalékát a tatabányai Bridgestone gyár. Az átállásnak köszönhetően a Bridgestone tovább csökkenti az európai CO2 kibocsátását. Ezek az erőfeszítések a cég „Így szolgálunk mi” elnevezésű kötelezettségvállalását szolgálják, amelynek az egyik fő pillére a környezetvédelem.
részletek1800 abroncs vész kárba a futam törlése miatt
Több mint négyszáz szettnyi versenygumi felhasználatlanul tér vissza Ausztráliából Európába, miután törölték a szezonnyitó F1-es nagydíjat. Versenyezni ezekkel már nem tudnak, ezért elégetik őket.
részletekHamilton új gumikat akar 2021-re
A hatszoros világbajnok frusztrációját fejezte ki a Pirellivel kapcsolatban, miután a gyártónak nem sikerült teljesítenie a 2020-ra kitűzött célokat. Szerinte jobb munkát kellene végezniük.
részletekTESZT: Eléggé ismered az autógumikat?
A biztonságos autó üzemeltetéséhez hozzátartozik a gumiabroncsok ismerete. Ha kellően jól ismerjük az autónkat és annak szükségleteit, a gumik, a futómű és végső soron az egész autó élettartama meghosszabbodik.
részletekA Continental négyévszakos abroncsa bizonyult a legjobbnak a lengyel Motor magazin tesztjén
A lengyel „Motor” magazin (2019/48) négyévszakos gumiabroncsokat vizsgáló tesztjén első helyet ért el a Continental AllSeasonContact. A magazin szakújságírói összesen öt ismert gyártó abroncsait tették próbára a 185/65 R15 88/92 T/V méretben.
részletekPirelli: Vettel gondja nem a gumi, inkább az autója
Az idei Ferrari nem kezeli éppen jól a Pirelli-abroncsokat, a Német Nagydíjon pedig az átmeneti esőgumival különösen megszenvedett Sebastian Vettel. A gyártó szerint az autó volt rosszul beállítva.
részletekTárgyalással vennék el a Mercedes előnyét
Péntek reggel összeülnek az F1-es csapatok, hogy a Pirellivel és az FIA-val megtárgyalják a Mercedesnek kevésbé kedvező, tavalyi abroncsok visszahozatalát. Nagy a zúgolódás az egyhangúság miatt.
részletekVáltoztatnia kell a Pirellinek
Az F1 gumigyártója nem érti az idei keverékeket célzó vádakat, de hallgat a panaszkodó csapatokra, és a jövőben igyekszik jobban működő abroncsokat szállítani. Új alapanyagokkal is kísérletezik.
részletekHypersport abroncsot tesztelt Talmácsi Gábor
A Bridgestone, a világ legnagyobb gumiabroncs- és gumitermékgyártó vállalata bemutatta a Battlax Hypersport S22 motorkerékpár-abroncsot. A vállalat egy nagyszabású teszteseményt is szervezett a spanyolországi Circuito Permanente de Jerez motorsport-versenypályára, ahol Talmácsi Gábor, a MotoGP világbajnoka is próbára tette az utcai sportabroncsokat.
részletekPirelli: Nem szállítunk túl kevés gumit
Bizonyos istállók kifogyhattak az új gumikeverékekből a nyolcnapos tesztelés során, mivel a Pirelli nem biztosít elegendő abroncsot. A gyártó nem hiszi, hogy túl kevés lenne a szállított mennyiség.
részletekEz lehet a Red Bull legnagyobb gondja
A tesztek előtt sokan úgy gondolták, hogy a Red Bull idei legnagyobb problémája a Honda-motor lehet. A bikák azonban az erőforrással nem, a gumik nem túl jó viselkedésétől viszont szenvednek.
részletek