Egyelőre úgy fest, hogy a japán erőforrás beintegrálása a Red Bull karosszériájába tökéletes sikerrel zárult, a motor ráadásul az eddigi adatok alapján erős és megbízható is. Fejfájást okozhatnak azonban a Pirelli új összetételű abroncsai, amelyeken hólyagosodás jelentkezett, amint kicsit jobban odaléptek a pilóták.
A tesztelés első hetét rendkívül pozitívnak értékelték az energiaitalosok háza táján, ugyanis mind a Red Bull, mint a Toro Rosso autója gyorsnak és megbízhatónak bizonyult eddig. Nincs minden rendben azonban a gumikezeléssel, amin Melbourne-ig mindenképpen javítani próbálnak. Az erősorrendben azonban (a saját meglátásuk szerint) jól állnak, úgy számolnak, nagyjából két tizeddel lehetnek a Ferrari mögött, hajszállal a Mercedes előtt.
A tesztek során éppen az a gond, hogy Barcelonában még elég hűvös idő van (még ha megközelítőleg sem olyan hideg, mint például tavaly ilyenkor), ez még inkább rásegít az abroncsok szemcsésedésére, de a bikák főtanácsadója bízik benne, hogy a gyengébb gumikezelés nem a karosszéria tervezési hibájára utal.
„Ez egy rémálom eddig. A vékonyabb felület miatt azt feltételeztük, hogy minimális szemcsésedés lép majd fel, de alacsony hőmérsékleten így is túl erősen jelentkezik. Elszántnak kell maradnunk és semmiképpen nem levonni ebből téves következtetéseket, nehogy rossz irányba induljunk el az autó fejlesztésénél” – nyilatkozta Dr. Helmut Marko az Auto Motor und Sport című lapnak.
Az eheti tesztek során máris új frissítésekkel jelentkezik az RB15, az a célkitűzés, hogy a Ferrarival szemben feltételezett kis hátrányt az Ausztrál Nagydíjig eltüntessék. „Két tizedmásodperc hiányzik a Ferrarihoz képest, ezt a karosszéria fejlesztésével kell megtalálnunk. Legkésőbb Melbourne-ig véghez is visszük ezt” – tekintett előre optimistán a Red Bull főtanácsadója.