DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 26. péntek

Technika

Szabálytalan vagy kiskapu? – Gyanús a Mercedes első szárnya

Még nem láttunk 2022 óta olyan orrkúpot, mint a Mercedesé: az istálló kibúvót találhatott a szabályokban. A pár éve emlegetett Y250 légörvény szerepét érdemes felidézni.

részletek

Technika: Mi és miért változott az F1-es Ferrarin?

A látható változásokkal a Red Bull irányába mozdult a Ferrari, de ezek a módosítások azt is sugallják, hogy mi változott meg igazán.

részletek

Mercedes-újításokat árul el az AMR24 – technikai részletek

Fizikai valójában, pályán is megfigyelhettük a legújabb F1-es Aston Martin részleteit: a hátsó felfüggesztésnél kiszúrható legfontosabb különbség azonban nem saját fejlesztés.

részletek

Mit fejlesztettek az F1-es csapatok a Belga Nagydíjra?

A nyári szünet előtt is érkeznek még újítások: a legtöbbet a Mercedes változik, a McLaren a hátsó szárnyra, az Alpine a padlóra összpontosított.

részletek

Nem láttunk még olyan hátsó szárnyat, mint az AlphaTaurié

Az eddigi legextrémebb kialakítás az AT04 fejlesztése. A szabadon hagyott felső szárnylap csúcsai légörvény generálásával növelik a leszorítóerőt.

részletek

Csak a Ferrari nem hozott semmit: az F1-es csapatok újításai a Brit Nagydíjra

Az AlphaTauri hozta a legtöbb fejlesztést Silverstone-ba: mutatjuk, hogy melyik csapat mivel rukkolt elő erre a hétvégére.

részletek

Technika: Kiderült a Red Bull padlólemezének titka?

Egy lényeges ponton különbözik a világbajnok F1-es autó padlólemeze a Mercedes és a Ferrari megoldásától: ez lehet az RB19 igazi titka?

részletek

Mitől változott meg a Mercedes viselkedése?

Andrew Shovlin, az F1-es csapat vezető pályamérnöke beszélt arról, hogy most miben más a W14-es mozgása az elődjéhez képest.

részletek

Milyen fejlesztéseket hoztak a csapatok az Ausztrál Nagydíjra?

A Red Bull több dolgon is variált, a Ferrari és az Aston Martin viszont semmihez nem nyúlt hozzá: mutatjuk, hogy melyik csapatok autóin mi változott erre a hétvégére.

részletek

Technika: Nem lehet megszüntetni a delfinezést

Az Alfa Romeo szakembere magyarázta el, hogy mit kell tudni a mai F1-es autóról, és hogy mik a nehézségek ezzel kapcsolatban.

részletek

Technikai elemzés: Mitől ilyen jó a Red Bull és az Aston Martin?

Nagyon hasonló futóműmegoldással állt elő ez a két csapat, ami a stabilitás, a versenytempó és a gumikopás titka lehet a Ferrarival és a Mercedesszel szemben.

részletek

Teljesen új koncepcióra váltott, ezért ilyen rossz most a McLaren

Teljesen átszabja autóját erre az F1-es szezonra a McLaren, de lehetetlen volt elkészülniük az első futamra. Bakutól jöhet az igazi autó.

részletek