Technika
Szabálytalan vagy kiskapu? – Gyanús a Mercedes első szárnya
Még nem láttunk 2022 óta olyan orrkúpot, mint a Mercedesé: az istálló kibúvót találhatott a szabályokban. A pár éve emlegetett Y250 légörvény szerepét érdemes felidézni.
részletekTechnika: Mi és miért változott az F1-es Ferrarin?
A látható változásokkal a Red Bull irányába mozdult a Ferrari, de ezek a módosítások azt is sugallják, hogy mi változott meg igazán.
részletekMercedes-újításokat árul el az AMR24 – technikai részletek
Fizikai valójában, pályán is megfigyelhettük a legújabb F1-es Aston Martin részleteit: a hátsó felfüggesztésnél kiszúrható legfontosabb különbség azonban nem saját fejlesztés.
részletekMit fejlesztettek az F1-es csapatok a Belga Nagydíjra?
A nyári szünet előtt is érkeznek még újítások: a legtöbbet a Mercedes változik, a McLaren a hátsó szárnyra, az Alpine a padlóra összpontosított.
részletekNem láttunk még olyan hátsó szárnyat, mint az AlphaTaurié
Az eddigi legextrémebb kialakítás az AT04 fejlesztése. A szabadon hagyott felső szárnylap csúcsai légörvény generálásával növelik a leszorítóerőt.
részletekCsak a Ferrari nem hozott semmit: az F1-es csapatok újításai a Brit Nagydíjra
Az AlphaTauri hozta a legtöbb fejlesztést Silverstone-ba: mutatjuk, hogy melyik csapat mivel rukkolt elő erre a hétvégére.
részletekTechnika: Kiderült a Red Bull padlólemezének titka?
Egy lényeges ponton különbözik a világbajnok F1-es autó padlólemeze a Mercedes és a Ferrari megoldásától: ez lehet az RB19 igazi titka?
részletekMitől változott meg a Mercedes viselkedése?
Andrew Shovlin, az F1-es csapat vezető pályamérnöke beszélt arról, hogy most miben más a W14-es mozgása az elődjéhez képest.
részletekMilyen fejlesztéseket hoztak a csapatok az Ausztrál Nagydíjra?
A Red Bull több dolgon is variált, a Ferrari és az Aston Martin viszont semmihez nem nyúlt hozzá: mutatjuk, hogy melyik csapatok autóin mi változott erre a hétvégére.
részletekTechnika: Nem lehet megszüntetni a delfinezést
Az Alfa Romeo szakembere magyarázta el, hogy mit kell tudni a mai F1-es autóról, és hogy mik a nehézségek ezzel kapcsolatban.
részletekTechnikai elemzés: Mitől ilyen jó a Red Bull és az Aston Martin?
Nagyon hasonló futóműmegoldással állt elő ez a két csapat, ami a stabilitás, a versenytempó és a gumikopás titka lehet a Ferrarival és a Mercedesszel szemben.
részletekTeljesen új koncepcióra váltott, ezért ilyen rossz most a McLaren
Teljesen átszabja autóját erre az F1-es szezonra a McLaren, de lehetetlen volt elkészülniük az első futamra. Bakutól jöhet az igazi autó.
részletek