DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 21. csütörtök

Technika

A Red Bull fékei miatt módosított szabályt az FIA?

Az év elején egy olyan trükkös hátsó fékrendszert használhatott a Red Bull, amit a szezon során betiltott az FIA.

részletek

Ezért lehet bajban a Ferrari: nem lehet megoldani a problémát?

Az új fejlesztési csomag igazából működik és hozza a kívánt leszorítóerőt, de egy másik alkatrész nem bírja azt elviselni: éppen ezért nagy kérdés, hogy megoldható-e a probléma.

részletek

Override mód, aktív aero: itt vannak a 2026-os F1-es szabályok

Könnyebb és kisebb autók, előzést segítő motormód, aktív aerodinamika: az FIA közzétette a 2026-os F1-es technikai szabályzat legfőbb részleteit.

részletek

Helyszíni: több F1-es csapathoz is most érkeztek új fejlesztések

Szokatlan jelenetek játszódnak le a paddockban: több F1-es csapathoz is a második szabadedzés után érkeztek meg új csomagok az autókhoz.

részletek

Szabálytalan vagy kiskapu? – Gyanús a Mercedes első szárnya

Még nem láttunk 2022 óta olyan orrkúpot, mint a Mercedesé: az istálló kibúvót találhatott a szabályokban. A pár éve emlegetett Y250 légörvény szerepét érdemes felidézni.

részletek

Technika: Mi és miért változott az F1-es Ferrarin?

A látható változásokkal a Red Bull irányába mozdult a Ferrari, de ezek a módosítások azt is sugallják, hogy mi változott meg igazán.

részletek

Mercedes-újításokat árul el az AMR24 – technikai részletek

Fizikai valójában, pályán is megfigyelhettük a legújabb F1-es Aston Martin részleteit: a hátsó felfüggesztésnél kiszúrható legfontosabb különbség azonban nem saját fejlesztés.

részletek

Mit fejlesztettek az F1-es csapatok a Belga Nagydíjra?

A nyári szünet előtt is érkeznek még újítások: a legtöbbet a Mercedes változik, a McLaren a hátsó szárnyra, az Alpine a padlóra összpontosított.

részletek

Nem láttunk még olyan hátsó szárnyat, mint az AlphaTaurié

Az eddigi legextrémebb kialakítás az AT04 fejlesztése. A szabadon hagyott felső szárnylap csúcsai légörvény generálásával növelik a leszorítóerőt.

részletek

Csak a Ferrari nem hozott semmit: az F1-es csapatok újításai a Brit Nagydíjra

Az AlphaTauri hozta a legtöbb fejlesztést Silverstone-ba: mutatjuk, hogy melyik csapat mivel rukkolt elő erre a hétvégére.

részletek

Technika: Kiderült a Red Bull padlólemezének titka?

Egy lényeges ponton különbözik a világbajnok F1-es autó padlólemeze a Mercedes és a Ferrari megoldásától: ez lehet az RB19 igazi titka?

részletek

Mitől változott meg a Mercedes viselkedése?

Andrew Shovlin, az F1-es csapat vezető pályamérnöke beszélt arról, hogy most miben más a W14-es mozgása az elődjéhez képest.

részletek