Technika
A Red Bull fékei miatt módosított szabályt az FIA?
Az év elején egy olyan trükkös hátsó fékrendszert használhatott a Red Bull, amit a szezon során betiltott az FIA.
részletekEzért lehet bajban a Ferrari: nem lehet megoldani a problémát?
Az új fejlesztési csomag igazából működik és hozza a kívánt leszorítóerőt, de egy másik alkatrész nem bírja azt elviselni: éppen ezért nagy kérdés, hogy megoldható-e a probléma.
részletekOverride mód, aktív aero: itt vannak a 2026-os F1-es szabályok
Könnyebb és kisebb autók, előzést segítő motormód, aktív aerodinamika: az FIA közzétette a 2026-os F1-es technikai szabályzat legfőbb részleteit.
részletekHelyszíni: több F1-es csapathoz is most érkeztek új fejlesztések
Szokatlan jelenetek játszódnak le a paddockban: több F1-es csapathoz is a második szabadedzés után érkeztek meg új csomagok az autókhoz.
részletekSzabálytalan vagy kiskapu? – Gyanús a Mercedes első szárnya
Még nem láttunk 2022 óta olyan orrkúpot, mint a Mercedesé: az istálló kibúvót találhatott a szabályokban. A pár éve emlegetett Y250 légörvény szerepét érdemes felidézni.
részletekTechnika: Mi és miért változott az F1-es Ferrarin?
A látható változásokkal a Red Bull irányába mozdult a Ferrari, de ezek a módosítások azt is sugallják, hogy mi változott meg igazán.
részletekMercedes-újításokat árul el az AMR24 – technikai részletek
Fizikai valójában, pályán is megfigyelhettük a legújabb F1-es Aston Martin részleteit: a hátsó felfüggesztésnél kiszúrható legfontosabb különbség azonban nem saját fejlesztés.
részletekMit fejlesztettek az F1-es csapatok a Belga Nagydíjra?
A nyári szünet előtt is érkeznek még újítások: a legtöbbet a Mercedes változik, a McLaren a hátsó szárnyra, az Alpine a padlóra összpontosított.
részletekNem láttunk még olyan hátsó szárnyat, mint az AlphaTaurié
Az eddigi legextrémebb kialakítás az AT04 fejlesztése. A szabadon hagyott felső szárnylap csúcsai légörvény generálásával növelik a leszorítóerőt.
részletekCsak a Ferrari nem hozott semmit: az F1-es csapatok újításai a Brit Nagydíjra
Az AlphaTauri hozta a legtöbb fejlesztést Silverstone-ba: mutatjuk, hogy melyik csapat mivel rukkolt elő erre a hétvégére.
részletekTechnika: Kiderült a Red Bull padlólemezének titka?
Egy lényeges ponton különbözik a világbajnok F1-es autó padlólemeze a Mercedes és a Ferrari megoldásától: ez lehet az RB19 igazi titka?
részletekMitől változott meg a Mercedes viselkedése?
Andrew Shovlin, az F1-es csapat vezető pályamérnöke beszélt arról, hogy most miben más a W14-es mozgása az elődjéhez képest.
részletek