Tovább folytatódott a Lynk & Co menetelése Kínában a vasárnapi második időmérő edzésen: Yvan Muller és Yann Ehrlacher szerezték meg az első két helyezést. Michelisz Norbert a 10. rajtkockában végzett, ami pole-pozíciót jelentett a fordított rajtrácsos második futamra. Az eredetileg harmadikként végző Nestor Girolamit azonban kizárták a Q2-ből és öthelyes rajtbüntetést is adtak neki Ma Qing Hua feltartásáért. Michelisz így az összetettben nyert egy pozíciót, a második futamon viszont hátrébb, a második rajtkockába került.
A rajt előtti pillanatokban esőcseppeket jelentettek, de az első három helyen nem történt változás: a pole-t öröklő Andy Priaulx megőrizte a vezetést, Michelisz pedig kivédekezte Thed Björk támadásait. Az első kör aztán káoszba torkollt a mezőny sűrűjében: Benjamin Leuchtert, Ma Qing Huát, Augusto Farfust, ami azonban még fontosabb, a bajnoki éllovas Esteban Guerrierit is a falba forgatták. Björköt is kizökkentették, aki három pozíciót veszített, így a dobogóra Gabriele Tarquini lépett fel. Két fő bajnoki riválisának gondjai Michelisz malmára hajtották a vizet.

A balesetek miatt a biztonsági autó állt az élre, és hosszú ideig ott is maradt: a mentési munkák egészen a 5. kör végéig húzódtak, a versenytávot 13-ról 15 körre növelték meg. Az újraindításnál Priaulx maradt az élen Michelisz előtt. A magyar pilóta mögött két másik Hyundai következett: Tarquini és Catsburg is védték az ötödik helyen álló Björktől. Ahelyett viszont, hogy a svéd előzött volna, ő veszített pozíciókat Daniel Haglöffel és Yvan Mullerrel szemben. A bajnokság első hat helyén álló versenyzők tovább hullottak: Mikel Azcona Cuprája műszaki hiba miatt lelassult, Nestor Girolami is ütközött.
Michelisz egy másodpercen belüli különbséget tartott Priaulx-hoz képest, az utolsó öt körben azonban láthatóan közelebb került. A 11. körben Michelisz minden kanyarban támadta a láthatóan lassú Lynk & Cót, sikertelenül, a háromszoros világbajnok foggal-körömmel ragaszkodott az első helyhez. A tempó annyira lelassult, hogy Tarquini, Catsburg és Azcona is utolérte a hármast.
A 12. körben igazi tűzijáték történt: Tarquini állt az élre, Michelisz viszont hátulról eltalálta Priaulx-t. A brit kiforgott, majd feladta a versenyt, Michelisz autójának eleje jelentősen összetört, de az autó nem lassult le. A versenyfelügyelők vizsgálták az ütközést. Tarquini rövid ideig vezetett, aztán visszaengedte csapattársát, aztán tudatosan lassította a mezőnyt, hogy a Hyundai első számú pilótájának kedvezzen.
Michelisz Norbert törött autóval megnyerte a versenyt, ezzel 16 pont előnnyel átvette a bajnokság vezetésért Guerrieritől. Tarquini második helyre ért be, Muller állt a dobogó legalsó fokára. Björk végül negyedik, Haglöf ötödik lett, az előtte zajló csatározásokból sokat profitáló Tassi Attila pedig előkelő hatodik helyen végzett az akciódús futamon.
A ningbói 2. futam eredménye (top 15):
| Versenyző | Csapat | Idő/hátrány | |
| 1 | Norbert Michelisz | Hyundai | 32:31.594 |
| 2 | Gabriele Tarquini | Hyundai | 0.766 |
| 3 | Yvan Muller | Lynk & Co | 1.537 |
| 4 | Thed Björk | Lynk & Co | 1.906 |
| 5 | Daniel Haglöf | Cupra | 2.360 |
| 6 | Attila Tassi | Honda | 6.708 |
| 7 | Rob Huff | Volkswagen | 7.670 |
| 8 | Nicky Catsburg | Hyundai | 11.402 |
| 9 | Tom Coronel | Cupra | 11.623 |
| 10 | Kevin Ceccon | Alfa Romeo | 11.961 |
| 11 | Jean-Karl Vernay | Audi | 12.565 |
| 12 | Mehdi Bennani | Volkswagen | 12.766 |
| 13 | Johann Kristoffersson | Volkswagen | 13.120 |
| 14 | Gordon Shedden | Audi | 13.676 |
| 15 | Yann Ehrlacher | Lynk & Co | 14.307 |
| - | Andy Priaulx | Lynk & Co | |
| - | Aurélien Panis | Cupra | |
| - | Mikel Azcona | Cupra | |
| - | Néstor Girolami | Honda | |
| - | Tiago Monteiro | Honda | |
| - | Esteban Guerrieri | Honda | |
| - | Frederik Vervisch | Audi | |
| - | Ma Qing Hua | Alfa Romeo | |
| - | Niels Langeveld | Audi | |
| - | Benjamin Leuchter | Volkswagen | |
| - | Augusto Farfus | Hyundai |
