A 24 órán át tartó élő szöveges közvetítésünk a Le Mans legfontosabb eseményeivel ITT érhető el.
Féltávjához érkezett a 89. Le Mans-i 24 órás verseny, amelyen egyelőre a Toyoták kényelmesen autóznak a kettős győzelem felé. Az éjfél óta eltelt időszakban a #7-es autó, főleg Kamui Kobayashi remek tempójának köszönhetően, folyamatosan szakítja le magáról a #8-as egységet. Az összetett dobogóra pedig visszakapaszkodott a korábbi hibája után az Alpine, megelőzve a #708-as Glickenhaust, amely elé a bokszkiállások idejére az LMP2-es éllovas is olykor beugrik. Az ötödik Hypercar, a #709-es Glickenhaus ellenben nem látszik felzárkózni, továbbra is a 11. pozícióban halad az egység.
Az LMP2-ben a Team WRT két triója harcol az elsőségért, ráadásul kifejezetten szoros a verseny közöttük: a Charles Milesi fémjelezte #31-es tíz másodpercen belüli előnnyel rendelkezik csupán az őt rendesen meghajtó #41-essel és Yifei Ye előtt – sőt, jelen sorok írása közben a kínai át is vette a vezetést. A bajnoki összetettet vezető #22-es United Autosports a harmadik.
A GTE Próban is kiélezett küzdelem zajlik, de általában az #51-es AF Corse Ferrari vezet Alessandro Pier Guidivel a volánnál. A második pozícióért viszont jelenleg is óriási a csata az #52-es Ferrari és a #63-as Corvette között: Nicky Catsburg a full szerviz után vette vissza ezt a helyet Sam Birdtől. Körön belül még a #92-es és a #91-es Porsche is. Ami pedig a GTE Am kategóriát illeti: ott ugyancsak egy AF Corse Ferrari, jelesül a #83-as áll az élen, nagyságrendileg egy perccel a #33-as Aston Martin előtt.
Viszonylag magas egyébként a kiesők száma: a 61 elrajtolt autóból pillanatnyilag 49-en vannak még pályán (bár hivatalosan még nem mindegyik egység adta fel), így óriási csodának kellene történnie ahhoz, hogy megdöntsük a 48-as célba érkezési rekord.
A 24 órán át tartó élő szöveges közvetítésünk a Le Mans legfontosabb eseményeivel ITT érhető el.