Miután a safety car-szakaszok lenullázták a #7-es Toyota előnyét a testvérautóval szemben, az elmúlt órák nagyon szoros küzdelmet hoztak a két egység között, többszöri helycserével, hol a kiállások során, hol pedig a pályán – utóbbi akkor történt meg, amikor Jose Maria Lopez bakizott az élen Nakajima előtt, majd ezt nem sokkal később megismételte. Aztán viszont a verseny eddigi legnagyobb ásza, Conway ült vissza a #7-esbe, és a jó bokszmunkának köszönhetően egyből az élről kezdhette diktálni a tempót.
Így állunk most az élen, míg a 3–4. helyen jön a két SMP, akiket a Rebellion #3-asa rendíthetetlenül üldöz annak ellenére, hogy Laurent balesete, majd egy hosszabb szerelés miatt kétszer is három perc körüli időt veszítettek – így is körön belül az autó. Az LMP2-ben folytatódik a Signatech és a G-Drive késhegyre menő csatája, velük a két Jackie Chan-autó és a DragonSpeed van még körön belül. A GTE Pro továbbra is a legkiegyensúlyozottabb kategória mind közül, e pillanatban is nyolc egység van egy percen belül, ami bőven lőtávolnak számít, az első négy helyen pedig továbbra is négy különböző gyártó.
A legnagyobb különbséggel az amatőr kategória éllovasa vezet: Ben Keating egysége, az első és egyetlen privát Ford, melyet rajta kívül két profi versenyző terelget (kissé szembemenve a kategória alapelveivel), komoly fölényben van az üldözőbolyt alkotó két Porschével, két Ferrarival és egy szem Astonnal szemben.
A balesetező Corvette-hez két kieső csatlakozott még, egyaránt Aston Martinok: a #98-as amatőr autó sok műszaki gond után kilehelte lelkét, míg a Pro-kategória pole-jából rajtoló, de csúnyán visszaeső #95-ös dán autót e sorok írása közben törte rommá Marco Sorensen. 58 egység még versenyben – legalábbis hivatalosan, kettő ugyanis hosszú órák óta nemigen tűnt fel a pályán.