Csak az utolsó két óra telt érdemi versenyzéssel a sanghaji 6 órás hosszútávú futamon: az esőben zajló megmérettetés első kétharmadát két hosszú piros zászlós időszak határozta meg, a verseny sárga zászló alatt indult, és a szünetek között mindössze négy kör zajlott tiszta pályán.
A futam végén a körszámláló 113 körnél állt meg (tavaly 195 kört teljesített a győztes), a Toyota pedig újra nem talált legyőzőre. Bár a Fernando Alonso, Sebastien Buemi és Kazuki Nakajima fémjelzett #8-as autó vezetett eleinte, a #7-es egység átvette az első helyet abból profitálva, hogy kiállását egy olyan körön teljesítette, mikor a biztonsági autó a bokszutcán keresztül vezette a mezőnyt. Előnye tovább nőtt, mikor a kerékcserével végző Alonso piros lámpát kapott, így várakoznia kellett. A végén egy safety car összerázta a mezőnyt, de a Toyoták nem támadták egymást.
Mike Conway, Kamui Kobayashi és Jose Maria Lopez hármasa zsinórban második győzelmét szerezte: a megnyert futamok aránya így már kettő-kettő a két Toyota között, csakúgy, mint a második helyeké. Alonsóék azért vezetik továbbra is az összetettek, mert a Le Mans-i 24 órás megnyeréséért több pont járt, mint a 6 órás versenyeken.
A dobogó alsó fokán az SMP Racing végzett, a fedélzeten Jenson Buttonnal, Vitalij Petrovval és Mihail Aljosinnal: a 2009-es F1-es világbajnok első dobogóját érte el a szériában. Az LMP2-ben zsinórban harmadszor nyert a Jackie Chan DC Racing – ezúttal Ho-Pin Tung, Gabriel Aubry és Stephane Richelmi –, míg a GTE-ben az Aston Martin dominált, Nicki Thiim és Maxime Martin szerezte az új Vantage első győzelmét.