A verseny szombat délután még világosban kezdődött, de már sötétségben ért véget a texasi pályán, ahol ismét az #1-es számú Porsche diadalmaskodott, ezzel Webberék továbbra is elmondhatják magukról, hogy a Le Mans-i 24 órást követően minden futamot ők nyertek.
Féltávig azonban még nem nekik állt a zászló, hiszen az első sorból rajtoló két Audi vezette a mezőnyt, hamarosan azonban mindkettőjüket problémák sújtották. A #8-as Audi egy elektronikai meghibásodás miatt 40 másodpercre megállt a pályán Loic Duval alatt, majd később Lucas di Grassinak egy extra bokszkiállásra is szüksége volt autójának kinyíló ajtaja miatt. A trió végül a második helyen tudott befutni.
A pole-ból startoló Lottererék még rosszabbul jártak, amikor Benoit Treluyer-nek lekörözéskor nekikoccant Olivier Pla Ford GT-je, így az Audi a falnak csapódott, és csak a bokszban elvégzett javítási munkálatok után tudott visszaállni a versenybe, s végül nyolc kör hátrányban a hatodik helyen végzett. A dobogó alsó fokára a Toyotát vezető Kobayashi, Sarrazin és Conway állhatott fel, míg a bajnoki éllovas Jani-Lieb-Dumas trió a negyedik helyen futott be.
Az LMP2-ben Nicolas Lapierre, Stephane Richelmi és Gustavo Menezes Signatec Alpine-ja dominált, a GTE Pro kategóriában az Aston Martin dán párosa nyert Marco Sorensennel és Nicki Thiimmel, a GTE Am-ben pedig Pedro Lamy, Mathias Lauda és Paul Dalla Lana hármasa diadalmaskodott.
A verseny végeredménye:
# | Osztály | Versenyzők | Csapat | Autó | Idő |
1 | LMP1 | T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley | Porsche Team | Porsche | 6:01:30.181 |
2 | LMP1 | L.di Grassi, L.Duval, O.Jarvis | Audi Sport Team Joest | Audi | 23.641 |
3 | LMP1 | S.Sarrazin, M.Conway, K.Kobayashi | Toyota Gazoo Racing | Toyota | 26.096 |
4 | LMP1 | R.Dumas, N.Jani, M.Lieb | Porsche Team | Porsche | 1 kör |
5 | LMP1 | A.Davidson, S.Buemi, K.Nakajima | Toyota Gazoo Racing | Toyota | 2 kör |
6 | LMP1 | M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer | Audi Sport Team Joest | Audi | 6 kör |
7 | LMP1 | M.Tuscher, D.Kraihamer, A.Imperatori | Rebellion Racing | Rebellion/AER | 12 kör |
8 | LMP2 | G.Menezes, N.Lapierre, S.Richelmi | Signatech Alpine | Alpine/Nissan | 14 kör |
9 | LMP2 | R.Gonzalez, B.Senna, F.Albuquerque | RGR Sport by Morand | Ligier/Nissan | 15 kör |
10 | LMP2 | R.Rusinov, R.Rast, A.Brundle | G-Drive Racing | ORECA/Nissan | 15 kör |
11 | LMP1 | S.Trummer, O.Webb | ByKOLLES Racing Team | CLM/AER | 16 kör |
12 | LMP2 | N.Minassian, M.Mediani | SMP Racing | BR Engineering/Nissan | 18 kör |
13 | LMP2 | R.Dalziel, L.Derani, C.Cumming | Extreme Speed Motorsports | Ligier/Nissan | 18 kör |
14 | LMP2 | V.Petrov, V.Shaytar, K.Ladygin | SMP Racing | BR Engineering/Nissan | 19 kör |
15 | LMP2 | S.Sharp, E.Brown, J.van Overbeek | Extreme Speed Motorsports | Ligier/Nissan | 20 kör |
16 | GTE Pro | N.Thiim, M.Sorensen | Aston Martin Racing | Aston Martin | 23 kör |
17 | GTE Pro | G.Bruni, J.Calado | AF Corse | Ferrari | 23 kör |
18 | GTE Pro | D.Rigon, S.Bird | AF Corse | Ferrari | 24 kör |
19 | GTE Pro | M.Franchitti, A.Priaulx, H.Tincknell | Ford Chip Ganassi Team UK | Ford | 24 kör |
20 | GTE Pro | D.Turner, F.Rees | Aston Martin Racing | Aston Martin | 24 kör |
21 | GTE Pro | R.Lietz, M.Christensen | Dempsey Racing - Proton | Porsche | 25 kör |
22 | LMP2 | D.Cheng, H-Pin Tung, N.Panciatici | Baxi DC Racing Alpine | Alpine/Nissan | 26 kör |
23 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, M.Lauda | Aston Martin Racing | Aston Martin | 28 kör |
24 | GTE Am | C.Ried, W.Henzler, J.Camathias | KCMG | Porsche | 28 kör |
25 | GTE Am | L.Viljoen, P.Ragues, R.Taylor | Larbre Competition | Chevrolet | 29 kör |
26 | GTE Am | M.Wainwright, A.Carroll, B.Barker | Gulf Racing UK | Porsche | 33 kör |
27 | GTE Am | K.Al Qubaisi, D.H.Hansson, K.Estre | Abu Dhabi-Proton Racing | Porsche | 33 kör |
28 | GTE Am | F.Perrodo, E.Collard, R.Aguas | AF Corse | Ferrari | 39 kör |
29 | GTE Pro | S.Mucke, O.Pla | Ford Chip Ganassi Team UK | Ford | 42 kör |
- | LMP2 | M.Rao, R.Bradley, R.Merhi | Manor | ORECA/Nissan | - |
- | LMP2 | N.Leventis, L.Williamson, J.Kane | Strakka Racing | Gibson/Nissan | - |