Pénteken és szombaton végig Westbrook ült a volánnál, Briscoe ugyanis váratlanul hazautazott, mivel éppen akkor született meg a kislánya. Westbrook azonban egyedül is kiharcolta a pole pozíciót a 67. rajtszámú autó számára, méghozzá egy új rekordnak számító 1:41.301 időeredménnyel – a verseny napján pedig még ennél is magasabbra tette a lécet.
„Mostanában jó időket élünk,” vélekedett Westbrook. „Nagyon magabiztosak vagyunk, és a munka nap mint nap örömöt okoz. Az elmúlt harminc nap tényleg fantasztikus volt; az egész Le Mans-ban kezdődött, most pedig folytatódik. Remek volt ez a verseny – különösen azért, mert majdnem végig izgalmas küzdelmet vívhattunk a BMW-vel. Volt egy pillanat, amikor úgy éreztem, hogy alulmaradhatunk, de a végén kiderült, hogy kicsit jobbak vagyunk náluk. Tényleg nagyon jó verseny volt. Együtt örülök a csapattársammal, aki most gyönyörű trófeát vihet haza a kislányainak.”
Westbrook és Briscoe a Laguna Seca versenypályán szerezték meg a Ford GT első győzelmét, majd júniusban harmadik helyezettként Le Mans-ban is felállhattak a dobogóra csapattársaik, Hand, Müller és Sébastien Bourdais mellé, akik megnyerték a Le Mans 24 órás futamot – pontosan 50 évvel a Ford legendás hármas befutója után.
„Remek érzés újra itt lenni Watkins Glenben,” mondta el Briscoe. „Persze elég sűrűre sikeredett a dolog azzal, hogy oda-vissza kellett autóznom a sztrádán Connecticut és Watkins Glen között, de izgalmas és boldog hétvége lett belőle. Fura érzés volt, hogy nem lehettem itt a versenypályán. Rengeteget beszéltem telefonon Richarddal és a mérnökünkkel, de Richard állta a sarat, és egyedül is végigcsinált két edzést, végül pedig pole pozíciót szerzett. Végül múlt éjjel sikerült visszajönnöm, és elég feszült voltam; arra gondoltam, hogy nem léphetek ki ezen a ponton, és nem hagyhatom bajban a csapatot. Boldog vagyok, hogy sikerült győznünk, és hogy minden jól sikerült. Hamarosan újra útnak indulok, vissza a kórházba, hogy újra láthassam a szeretteimet. Köszönet a csapatnak és Richardnak, amiért lehetővé tették, hogy ott lehessek a kislányom születésénél – és persze köszönet a győzelemért!”
A 66. rajtszámú autó számára a futam végén érkezett el a fordulópont, amikor Hand megelőzte a BMW-t, és megszerezte a második helyezést.
„Elég szép utat futottunk be idáig,” nyilatkozta Hand. „(Briscoe és Westbrook) nyertek Laguna Secaban, ahol mindannyian gyorsak voltunk; utána következett a Le Mans 24 órás futam, ami remekül sikerült, hiszen megszereztük az első és a harmadik helyezést. A Ford Chip Ganassi Racing a csúcson van. Már az elejétől kezdve jól kijövünk egymással, minden remekül működik, és értékes támogatást kapunk a partnereinktől, például a Michelintől, a Castroltól és az IHG Rewards Clubtól. Csupa tehetséges ember vesz körül, és hihetetlenül jó érzés egy ilyen csapatban versenyezni, ahol megoldódnak a dolgok. Küszködtünk a 66. autóval; azt hittük, hogy eltört valami. Küszködtünk az időmérő edzésen, sőt még a futam során is azt éreztük, hogy valami nincs rendben. Rengeteg gumi volt az aszfalton. Beletelt egy csomó fáradságunkba, amíg az autó végre jónak tűnt, csakhogy utána… jött egy rosszul sikerült kiállás, ami miatt a nyolcadik helyre csúsztunk vissza, és sok fáradságba került, amíg sikerült visszaküzdenünk magunkat. Az autó viszont tényleg jó volt, én pedig átvészeltem valahogy a mélypontot. Volt pár izgalmas csatánk. Ez a mostani IMSA WeatherTech SportsCar Bajnokság kicsit félelmetes – de van pár remek autónk, a szurkolók pedig élvezik a dolgot.”
Handhez hasonlóan Müller is nagyra értékeli a csapat munkáját, amiért sikerült kijavítaniuk egy hibát, amit még időben, a futam előtt felfedeztek.
„Minden egyes pillanat igazi élvezet ebben az autóban,” mondta Müller. „Ez a gép félelmetes. Volt ugyan egy kis problémánk tegnap, de sikerült kideríteni, mi a gond, úgyhogy köszönet érte a csapatnak. A Ford Chip Ganassi remek munkát végzett: az autó tényleg nagyon-nagyon gyors!”