24 ÓRÁS FOLYAMATOS KÖZVETÍTÉSÜNK IDE KATTINTVA ÉRHETŐ EL!
Amennyire nyugalmasan alakult a hajnali órák a legendás francia viadalon, annyira sok esemény történt reggel hét óra körül. Kezdetnek Tommy Milner vágta falnak a #64-es Corvette-et a Dunlop-sikánban, majd jött a Baxi DC Racing Nelson Panciaticivel a volánnál, aki a kavicságyon átszánkázva csapódott a falba. A hányattatott sorsú ByKolles autója kigyulladt, az LMP2 második helyén álló Pierre Thiriet pedig szintén összetörte az autóját. Utóbbi eset miatt pedig már nem csak lassúzóna lépett érvénybe, hanem a biztonsági autót is beküldték.
Szerencsére ez azonban nem tette tönkre az éllovasok továbbra is elképesztően szoros küzdelmét. Az óriási taktikai csatát vívó Toyoták és a #2-es Porsche közül jelenleg Sebastien Buemiék #5-ös gépe vezet, miután elment a testvérautó mellett, amelyet jelenleg Mike Conway terelget a kettős győzelem felé. Természetesen a németek sem adták még fel: izgalmas harcra van kilátás a hátralévő órákban is. Ebben azonban nem lesz érintett az Audi, hacsak nem történik valami a vezető trióval, ám akkor is csak a két kör hátrányban lévő #8-as egységnek lehet némi reménye a dobogóra.
Az LMP2-ben a Signatech magányosan találta magát az első helyen Thiriet említett kiesését követően: nagyjából egy körrel vezetnek a René Rast által vezetett G-Drive-hoz képest, míg a harmadik helyet az SMP Racing foglalja el jelenleg. A GTE Próban az LMP1-ben hasonlóan szoros az állás: a Matteo Malucceli által terelgetett Ferrari előnye még úgy is csupán másfél perc, hogy Dirk Müllernek egy áthajtásos büntetést is le kellett tölteni, amiért úgy tankoltak, hogy közben járt a motor. Az amatőrök között ellenben egyelőre nincs kérdés: a #62-es Scuderia Corsa Ferrari magabiztosan őrzi az első helyét.
Hat órával a vége előtt egyébként épp a mezőny hatoda készült kiállni, vagyis 50 autó még mindig versenyben – a rekordot a 2013-as verseny jelenti 42 célba érkezővel, így akár még ez a csúcs is megdőlhet.