Joggal mondhatjuk ez után, hogy a Porsche ötéves tervben gondolkodik, hiszen 2016 után még két évet fognak maradni a Hosszútávú-világbajnokságon, ahol júniusban, 17 év után 17. győzelmüket szerezték Le Mans-ban. Ami nem jött össze a Toyotának négy év alatt, az nekik két éven belül sikerült, hiszen behúzták a világ egyik legnagyobb presztízsű autóversenyének első két helyét és vezetik a gyártók bajnokságát - nem csoda, hogy a folytatás mellett döntöttek.
„A motorsport mindig is részét képezte a Porsche identitásának” - idézte az Autosport Matthias Müllert, a cég első emberét. „De itt nem ér véget a történet, hiszen a versenyzés segít a jövő utcai sportautóinak fejlesztésében is. Már a második évünkben sikerült megkaparintanunk a hosszútávú versenyzés koronájának ékkövét, a Le Mans-i kettős győzelemmel, az innovatív és komplex 919-es segítségével, ami nagyszerű bizonyságtétel mindazok számára, akik a weissachi kutatási és fejlesztési központban dolgoznak. A versengés meghozta gyümölcsét, és tovább szeretnénk folytatni az együttműködést a márka közúti és sportprogramja között - ezért hosszabbítottuk meg a projektet.”
A Porsche LMP1-es részlegének alelnöke, Fritz Enzinger hozzátette: „2012-ben, Weissach-ban szinte néhány emberrel, egy darab papírral, nagy elvárásokkal, és komoly bátorsággal kezdtük el az egészet. Nagyon büszke vagyok a csapatra, és mind a 230 dolgozójára, és örülök neki, hogy újabb három világbajnoki szezont és Le Mans-i versenyt teljesíthetünk.”