A 24 ÓRÁS FOLYAMATOS KÖZVETÍTÉSÜNK ITT ÉRHETŐ EL
Hat-hat kiállás után a #9-es Audi, Filipe Albuquerque mintegy félperces előnnyel vezette a versenyt a sokáig az élen álló #17-es Porsche előtt, melybe az utolsó kiállásnál szállt be Mark Webber. Ezt követően azonban a portugálon volt a sor, így a Porsche ismét az élre állt, de Webbert Treluyer és Albuquerque is húsz másodpercnél kisebb különbséggel követi nem sokkal a verseny negyed előtt.
A #8-as Audi, melyet Loic Duval összetört, épphogy körön belül van a hatodik helyen, míg a #2-es Toyota már körhátrányban – nem is beszélve az #1-es autóról, mely Davidson balesete miatt 5 kör lemaradásban van, s jelenleg a Heidfeld-féle Rebelliont üldözi a nyolcadik helyért. A nap eddigi egyik legfontosabb eseménye, hogy Filipe Albuquerque megdöntötte a versenyben futott leggyorsabb kör rekordját, mely közel ötven éve született még a régi, sikánok nélküli pályán.
Az LMP2-esek versenyét Lapierre vezeti a KCMG Oreca-Nissanjával, míg a második helyen a Thiriet by Tds Racing Orecája következik. A GTE Pro első helyén szűk húsz másodperc előnnyel az Aston Martin #99-es autója áll a testvérautó, a #97-es előtt, majd jön az egy szem gyári Corvette Jordan Taylorral a volánnál. A 4. hely az egyetlen megmaradt gyári Porschéé, míg a legerősebb Ferrari, az #51-es csak az ötödik helyen áll két perc feletti lemaradással. Az amatőrök mezőnye továbbra is a #98-as Aston, a #72-es SMP Ferrari és az #53-as Riley Viper csatáját hozza, de utóbbit megközelítette a #83-as Ferrari is.
Így áll a verseny néhány perccel a hatórás határ, 21 óra előtt. A következő összefoglalóig ajánljuk élő közvetítésünket, melyet ide kattintva érhettek el!