A Nissan néhány másik csapattal, köztük az Audival együtt érkezett a sebringi privát tesztre. A pályát öt napra bérelték ki, és habár a japánok nem állították, hogy végig jelen lesznek, vélhetően az sem állt a tervben, hogy csupán két napot gyakorolnak. Olivier Pla és Marc Gene 68 kört tett meg hétfőn és kedden, mielőtt egy alkatrészhiba miatt le kellett húzniuk a rolót. A hiba az erőforráshoz köthető, de a motorsport.com forrásai szerint a sebességváltóval és hibrid rendszerrel is meggyűlt a csapat baja.
Az Autosportnak adott nyilatkozatában Ben Bowlby technikai igazgató nem tulajdonított túl nagy jelentőséget a meghibásodásnak. „Valójában egy egészen kicsi dolog volt, de egyszerűen nem volt tartalékalkatrészünk itt” – állította a szakember, aki azt is hozzátette, azért jelentek meg a sebringi teszten, hogy többféle körülmény között tesztelhessék a GT-R LM NISMO-t. „Sok időt töltöttünk Austinban, amely nagyon sima pálya, ezért egy kifejezetten durva környezetet is ki akartunk próbálni.”
Az alakulat három további versenyzője is pórul járt: Jann Mardenborough, Harry Tincknell és a legfrissebb igazolás, Max Chilton megjelentek a teszten, de nem tudtak autóba ülni. A Nissan mérlegeli egy újabb teszt lehetőségét a három hét múlva esedékes, WEC indulói számára közös, Paul Ricard pályán tartott kétnapos gyakorlás előtt, amelyen egy autóval vesz majd részt.
A motorsport.com forrásai szerint a Nissan csaknem tíz másodperccel lassabbnak bizonyult a teszten szintén részt vevő Audinál. Azonban figyelembe kell venni, hogy az első tengellyel összekötött hátsó hibrid rendszerüket nem kapcsolták be az első két nap során.
Ami az Audit illeti, ők egyetlen 2015-ös specifikációjú R18-cal vesznek részt a teszten, egy napot a csapat új igazolása, Rene Rast kapott meg, aki a Le Mans-i 24 óráson vezetheti a négykarikás gyártó egyik autóját. Az Audi inkább a kilométerek gyűjtésére, semmint megbízhatósági próbákra edzett rá. A Porsche eközben a Motorland Aragon pályán tesztel Spanyolországban.