A #14-es Porsche Romain Dumas-val és Neel Janival ugyanis pontosan ugyanazt az 1:48,300-as eredményt érte el, mint a #8-as Toyotával Anthony Davidson és Sebastien Buemi a négykörös átlag során. Mivel a Porsche szelte át előbb a célvonalat, így végül ők végeztek előrébb és rajtolhatnak el a pole-ból a közép-európai idő szerint vasárnap hajnali 4 órakor kezdődő versenyen.
Legközelebbi üldözőjük, a #20-as számú Porsche sem volt fényévekre lemaradva tőlük, hiszen Mark Webber és Brendon Hartley csupán 24 ezredes hátrányt jegyzett az élen álló két autóhoz képest. Őket a másik Toyoa követi Alex Wurz és Kazuki Nakajima vezetésével, míg a két Audi csak a harmadik sorban kapott helyet, több mint egy másodperces lemaradással.
Az LMP2-esek között idei ötödik pole-ját szerezte a kategóriában Roman Rusinov és Olivier Pla által vezetett Ligier-Nissan, egy másodpercet verve legközelebbi üldözőikre.
A GTE sportautók között Darren Turner és Stefan Mücke Aston Martinja volt a leggyorsabb, míg a Bruni-Vilander-féle Ferrari csak a negyedik helyet szerezte meg.
Az időmérő végeredménye:
# | Osztály | Versenyzők | Autó | Idő |
1 | LMP1 | R.Dumas, N.Jani, M.Lieb | Porsche | 1:48,300 |
2 | LMP1 | A.Davidson, S.Buemi | Toyota | 1:48,300 |
3 | LMP1 | T.Bernhard, M.Webber, B.Hartley | Porsche | 1:48,324 |
4 | LMP1 | A.Wurz, S.Sarrazin, K.Nakajima | Toyota | 1:48,534 |
5 | LMP1 | L.di Grassi, L.Duval, T.Kristensen | Audi | 1:49,454 |
6 | LMP1 | M.Fassler, A.Lotterer, B.Treluyer | Audi | 1:50,072 |
7 | LMP1 | N.Prost, N.Heidfeld, M.Beche | Rebellion/Toyota | 1:52,431 |
8 | LMP1 | D.Kraihamer, A.Belicchi, F.Leimer | Rebellion/Toyota | 1:53,314 |
9 | LMP2 | R.Rusinov, O.Pla, J.Canal | Ligier/Nissan | 1:56,770 |
10 | LMP2 | M.Howson, R.Bradley, A.Imperatori | Oreca/Nissan | |
11 | LMP2 | K.Ladygin, V.Shaitar, A.Ladygin | Oreca/Nissan | |
12 | LMP2 | S.Zlobin, N.Minassian, M.Mediani | Oreca/Nissan | |
13 | LMP1 | P.Kaffer, L.Auer | Lotus/AER | |
14 | LMP2 | E.Brown, J.van Overbeek, D.Brabham | HPD | |
15 | LMP2 | S.Sharp, R.Dalziel, R.Gonzalez | HPD | |
16 | LMP2 | D.Cheng, H-Pin Tung, M.Patterson | Morgan/Judd | |
17 | GTE Pro | D.Turner, S.Mucke | Aston Martin | |
18 | GTE Pro | F.Makowiecki, P.Pilet | Porsche | |
19 | GTE Pro | J.Bergmeister, R.Lietz | Porsche | |
20 | GTE Pro | G.Bruni, T.Vilander | Ferrari | |
21 | GTE Pro | D.Rigon, J.Calado | Ferrari | |
22 | GTE Pro | A.MacDowall, D.O'Young, F.Rees | Aston Martin | |
23 | GTE Am | P.D.Lana, P.Lamy, C.Nygaard | Aston Martin | |
24 | GTE Am | F.Perrodo, E.Collard, M.Vaxiviere | Porsche | |
25 | GTE Am | K.Poulsen, D.Hansson, R.Stanaway | Aston Martin | |
26 | GTE Am | G.Roda, P.Ruberti, M.Cressoni | Ferrari | |
27 | GTE Am | C.Ried, W.Henzler, K.Al Qubaisi | Porsche |