Jesse Krohnnal, John Edwardsszal és Chaz Mosterttel alkották a Daytonai 24 óráson induló kvartettet a 24-es számú BWM M8 GTE volánjánál. A kétszeres CART-bajnok, egykori F1-es versenyző lábak nélkül vezetett, így az autót számára úgy alakították át, hogy mindent kézzel vezérelhessen. Balszerencséjükre éppen rosszul időzítve, egy ilyen kormánycserénél ejtették le az autót a bokszmunkák végeztével, amiben az érzékeny szerkezet megsérült.
Ennek javítása nagyon sok időt vett igénybe a szerelők számára, később egy defekt is nehezítette a gárda dolgát, így nem is érhettek el jó eredményt. A viadalt azonban végigfutották (a piros zászlós megszakításig), Zanardi pedig annyira jól ment, hogy a BMW motorsport-igazgatója visszavárja újabb versenyekre.
„Alex 158 körön át vezette a gépet, legjobb körideje pedig alig néhány századdal volt gyengébb, mint a többieké. Elemzésünk megmutatta, hogy Alex abszolút fej-fej mellett teljesített a csapattársaival. Mindig azt mondta nekem, hogy nagyon szeretne versenyezni, de kizárólag akkor, ha egyértelmű, hogy nem ő a leggyengébb láncszem a gépezetben. Biztos, hogy nem ő volt” – idézi Jens Marquardtot a Motorsport.com.
„Utólag megnézve kijelenthetjük, hogy kifejezetten versenyképesnek bizonyult. Még egy-két apróságban fejleszthető a rendszerünk, de látható, hogy működik. Köszönjük az FIA-nak, hogy az új szabályozással lehetővé tette a módosított autó elkészítését. Kicsit megvárjuk, amíg elül a por, majd elkezdünk tárgyalni Alexszel, hogy mik a tervei a jövő évi tokiói paralimpiára.”
„Már kevéssel túl van az ötvenen, de egészen magas szintet üt meg. Láthatta mindenki, amint beszállt az autójába, egészen izgatott lett, a tűz még mindig ott ég Alexben. Nem mondhatnám, hogy nem tesszük meg újra (amit idén)” – tekintett előre Marquardt.