DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 22. péntek
Rali

Kategóriájuk legjobb magyarjaként zárták a Rally Hungary-t Vogel Adriék

Az ERC3-as kategória ötödik helyezettjeként zárta Vogel Adrienn és navigátora, Notheisz Ivett a rali-Eb magyarországi fordulóját, a Rally Hungary-t. A Roger Racing Team párosa ezzel a kategória legjobb magyar egységeként ért célba a zempléni versenyen.

Festői környezetben, ezer színű erdőkön átvezető gyorsaságikon teljesítette idei eddigi legküzdelmesebb versenyét Vogel Adrienn és Notheisz Ivett. Az idén a cseh Orsák Rallysporttal együttműködő Roger Racing Team versenyzői pályafutásuk első komolyabb oldalra dőlésén is átestek a Nyíregyháza környéki megmérettetésen, ahol minden korábbinál nagyobb kihívásokkal kellett szembenézniük a kiszámíthatatlan körülmények miatt.

vogel_notheisz_rallyhungary_11



“Olyan gyorsan változtak az állapotok a gyorsaságikon, hogy egyszerűen nem létezett megfelelő gumiválasztás. A slick gumik a vizes részeken kevésnek bizonyultak, az esőgumi viszont a száraz szakaszokon volt sok, szóval nagyon küzdelmes volt. A tizenegyedik gyorsaságin meg is tapasztaltuk, milyen könyörtelen a tengelyig érő dagonya: hibáztam, aminek a vége az lett, hogy az árokban, az autó oldalára dőlve kötöttünk ki. Még időm sem volt felfogni, mi történt, a szurkolók máris ott voltak, hogy visszaborítsanak minket az útra, nem foglalkoztak vele, hogy nyakig sárosak lettek, úgyhogy ez az eredmény mindenképpen őket illeti, nagyon köszönöm nekik az önzetlen segítséget, szeretném nekik ajánlani ezt a fantasztikus ötödik helyet” - összegezte a történteket a céldobogó után Vogel Adri.

dőlés_01

Az ERC3-as kategóriában tizenegy autó indult, Vogel Adri és Notheisz Ivett ebben az erős nemzetközi mezőnyben szerezte meg az ötödik helyet, a kategória legjobb magyar egységeként Ford Fiesta Rally4-es versenyautójával. Elsősorban azonban nem az eredmény, hanem egy fontos tanulság miatt marad számukra emlékezetes a hétvége.

vogel_notheisz_rallyhungary_02

“Megint sokat tanultam, például azt, hogy hogyan lehet minél gyorsabban reagálni a változó körülményekre. Kiderült az is, hogy valamiért nekem a nehezebb pályák fekszenek, az egyik legnehezebb gyorson például, a Mád-Disznókőn hoztam az egyik legjobb időeredményt, és elmondhatatlanul jól éreztem magam az autóban. A legfontosabb viszont azt, hogy most igazán megéreztük a saját bőrünkön, hogy mennyire csapatsport a rali, hogy mennyire kell hozzá a navigátor, a csapat, a háttérben dolgozók, a támogatók, és természetesen a szurkolók, akik nélkül ez most tényleg nem sikerült volna. Nagyon köszönjük nekik még egyszer a segítséget, a csapatunknak a megszokott professzionális munkát, partnereinknek pedig a bizalmat és a támogatást” - zárta az értékelést Vogel Adrienn.

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: