Bessenyey Zoltán így nyilatkozott a versenyről: „Az Acropolis rali minden évben egy igen kemény kihívás, hiszen a világ egyik legnehezebb versenyének titulálják. Ráadásul idén a szervezők visszahelyezték a verseny központját Közép-Görögországba, ahonnan 2005-ben azért hozták el a futamot, mert már a világbajnoki mezőnynek is nagyon durvának bizonyultak a szakaszok. 12 gyorsasági szakasz és 231 kilométer száguldás várt ránk, amelyből sok-sok szenvedés, sok kerékcsere és igazi taktikai csata után a második helyen kerültünk ki, azt hiszem győztesen.
Ezzel az eredménnyel nem csak azt mutattuk meg, hogy mindkét felületen számolni kell velünk, de sikerült (ha csak időlegesen is) átvennünk a vezetést a bajnokságban. Egy olyan bajnokságban ahol már 3 futamot bonyolítottak le, és mi csak kettőn indultunk, holott vannak olyan pilóták akik résztvettek minden versenyen. Az első murva futamunk a Renault Clio R3T-vel sok tanulságot tartalmazott, nagyon sok munka és tesztelés áll még előttünk, ha szeretnénk minden körülmények között lépést tartani az R2-es kocsikkal és a hozzájuk tartozó jó pilótákkal. Az megint látszott, hogy R3-as homologizációjú autóval mi vagyunk a leggyorsabbak, de látnunk kell, hogy vannak ügyes, fiatal és gyors versenyzők R2-es kocsikkal akik főképpen a lefelé vezető pályákon gyorsabbak. A mi kocsink jóval robosztusabb, így sikerült szakaszokat nyernünk, főképpen a sziklásabb és sarasabb részeken. A tanulságokat levonjuk a futamból és készülünk a következő megmérettetésünkre az ERC-ben. Szeretném kiemelni Dávid egész heti munkáját, hiszen a profi navigálás nélkül 34 kilométeres szakaszokon el lennék veszve, továbbá köszönöm a támogatóink, a csapatunk (2bRally) és a családjaink segítségét.“