Abszolút tizenkettedik helyen végzett az ERC sorozat második állomásán, az észak-ír futamon a Botka Dávid - Szeles Péter duó. A páros nem lehet elégedetlen, hiszen a többnyire helyi versenyzőkből álló mezőnyben a negyedik ’nem az Egyesült - Királyságból származó’ legénység lettek. A pilóta szeretett volna előrébb lépni az utolsó napon, de a nehéz körülmények között a célba érés is nagy eredménynek tekinthető.
„Ismét tanultunk az autóról pár dolgot. A beállításokkal is sikerült előrébb lépnünk. Természetesen most már sok mindent másképp csinálnék, mint ahogy korábban csináltam, de ez így van rendjén.” - mondta a verseny után Botka Dávid. - „Van bennünk már 400 gyorsasági kilométer ezzel az autóval és egyre közelebb kerülünk hozzá. A következő versenyen, a Miskolc Ralin is a DS3 R5-ös autóval fogunk menni. Bízom benne, hogy a ERC Görög futamán, ami egy héttel a miskolci megmérettetés után lesz, már pontot tudunk majd szerezni.”
A Citroen új fejlesztéseket homologizáltatott az autóhoz, ami április közepétől elérhető a csapatok számára: „Már az új specifikációval fogunk menni az Acropolis Ralin. Új gátlók, új komputer és egy sor új fejlesztés található a csomagban. Bízom benne, hogy erősebb lesz egy kicsit, bár az erővel eddig sem álltunk hadilábon. Amit nagyon várok, az az, hogy megváltoztatták a kormányszervót. Most nagyon erős a rásegítés, nagyon kevés visszajelzést adott az útról, ami például a csúszós észak-ír pályákon nagyon megnehezítette a dolgunkat. Elektromos szervót kap a kormánymű és bízom benne, hogy jobb lesz vele közlekedni.”
Már a következő versenyen, a 22.Miskolc Ralin gondolkodik a pilóta, ahol újra Bazsó Attilával áll majd rajthoz. „Az észak-ír beállításaink jók lesznek a miskolci pályákra, egy kicsit kell csak keményítenünk az autón. A szakaszokkal kapcsolatban nem vagyok annyira képbe, mint a többiek, de bízom benne, hogy hasznos lesz az R5-el indulnunk, minden kilométerrel jobban megszokom az autót. Biztos nem leszünk olyan gyorsak, mint a Mitsubishivel lennénk, de talán tudunk majd meglepetést okozni…”
Nem egyszerű a logisztika, hiszen a magyar bajnoki forduló után egy héttel a görög ERC verseny, azt követően pedig a román Arad Rallye szerepel a szervizcsapat naptárában. „Miskolc után azonnal indul a csapat az idei első murvás ERC futamra… Ezt csak úgy tudjuk megoldani, hogy a másik autóval megyünk Miskolcon és a görög pályákra a murva szettel már most felkészítjük a Kanári szigeteken és az Észak-írországban használt autót. Hála Istennek két autó van, így tudjuk csak megoldani ezt. De Görögországba visszük mindkét autónkat, hiszen ott kell átépítetünk a Miskolcon használtat is az Arad Rally-ra, ahol Szabó Gergő fog majd vele menni.”