Decemberben úgy döntöttünk, hogy új bajnokság után nézünk, és visszamegyünk a Világbajnokságra, azaz a WRC-be. Neki is álltunk nagy hévvel a szervezésnek, összeraktunk egy igen komoly programot, amelyben a svéd, a lengyel, a francia, a német és tartaléknak a spanyol futam szerepelt. Igen, sajnos csak szerepelt! Annak ellenére, hogy már meg volt a repülőjegyünk Svédországba, sőt a szállás is le volt foglalva, egy héttel a sajtótájékoztató előtt le kellett fújnunk a világbajnoki programot. Sajnos ezúttal nem rajtunk múlt a dolog, nálunk minden rendben van, a kitűzött versenyekre fel voltunk készülve. Sajnálatos módon, az FIA a 2016-os szezonba sem írt ki külön kategóriát az R4-es, azaz az "N"-es autókra, így együtt lehet csatázni az R5-ös autókkal. Tulajdonképpen az esélytelenek nyugalmával állhattunk volna neki a programnak, így az újratervezés mellett döntöttünk.
Mivel időközben hivatalossá vált az ERC naptár is, sokáig nem lógattuk az orrunkat, hiszen ha őszinték akarunk lenni, sokkal jobban járunk az Európa Bajnokság futamaival. A 2016-os naptár nagyon kedvező a számunkra, és van új verseny is. Ami biztos, hogy a Kanári-szigeteken kezdünk, a spanyolok aszfalt ERC futamán áprilisban. Ezután jön talán a legnehezebb feladat, hiszen alig 3 hetünk van felérni Írországba, a Circuit of Irelandra. Kicsit feszített lesz a menet, de ott leszünk. Aztán a belga Ypres, az új futam a lengyel Rallye Rzeszow, és a Barum Rallye az idei versenynaptár tervezet a számunkra. Amennyiben kellene még pont a bajnokságban az év végén, akkor ismét szerencsét próbálunk Cipruson vagy Svájcban!
Érdi Tibor csapatvezető: "Azt gondolom, hogy egy nagyon nehéz éven vagyunk túl, megjártuk a mennyet és a poklot. Panaszkodni nem akarok, mert igazából nincs is miért! Az idei évben nem sikerült a dobogón végezni a bajnokságban, de azért a 4. hellyel sem kell szégyenkeznünk. A fiam versenyei mellett tavaly én is autóba ültem, a Rallylegend-en San Marino-ban, ami nagyon nagy élmény volt ennyi év után! A külföldi versenyek mellett az év végén pedig a honi közönségnek is örömet szereztünk, aszfalton és murván is egyaránt, hiszen a Mikulás Rallye-n a lányomék, míg a Szilveszter Rallye-n a fiam indult. Ezek tudatában, butaság lenne azt mondani, hogy nem tudhatunk tökéletes évet magunk mögött! A 2016-os szezonban, már egy kicsit jobbnak látjuk a jövőnket, ezért szeretnénk előrébb végezni az év végi értékelésben."
Ifj. Érdi Tibor versenyző: "Jó volt végre külföldön is a dobogó tetején végezni, ami az Ypres Rallye-n, Belgiumban sikerült. Ez volt pályafutásom eddigi legjobb eredménye! Jelen esetben nagyon várom, hogy Romániában a hóban autózhassak, persze nem a versenyautóval, de jó felkészülésnek tartom a 2016-os szezonra. Sajnos itthon nem esett a hó, így muszáj utána menni. Találtunk még Európában olyan országot, ahol nem versenyeztünk, így izgatottan várom a Kanári-szigeteki versenyt, majd a lengyel és a cseh futamot is."
Patkó Gergely navigátor: "Még szinte fel sem lélegeztünk a 2015-ös szezon után, pár hét pihenést követően elkezdődött a 2016-os szezon első versenyének szervezése. Nagyon sok tapasztalatot szereztünk a tavalyi évben, így remélem nagy előnyt jelent majd visszatérni ugyanazokra a versenyekre, ahol már korábban versenyeztünk. Szeretnénk még előrébb végezni ERC2-ben az év végén."