A Ralliart Swedennel együttműködő vállalkozás a közlemény szerint rendkívül elfoglalt volt az utóbbi időben is, folyamatosan fejlesztik és tesztelik a Mirage alapjaira épülő R5-ös kategóriájú kocsit, az ügyfeleknek szánt példányok első csokorja pedig majdnem menetkész már.
A tesztprogram részeként több futamon is részt vett a csapat Svédországban, és a 2015-ös svéd bajnokokság utolsó, október első hétvégén megrendezett uppsalai fordulóján is tiszteletüket tették. Ekkor már több mint kétezer tesztkilométer volt a háromgyémántos kocsiban, Patrik Johansson pedig az üzemanyagellátó rendszer problémái ellenére néhány szakaszon a leggyorsabb is tudott lenni a futamon.
Az Mpart a színfalak mögött dolgozik a dokumentáció összeállításán, ami lehetővé teszi, hogy a Mitsubishi R5 átessen a jóváhagyási eljárásokon. Hamarosan nyilvánosságra hozzák a teljes specifikációt és az árakat is, és örömmel adtak tájékoztatást arról, hogy már most jelentős mennyiségű igény érkezett a masinára szerte a világból.
Az Mpart nem sokkal ezután azt is bejelentette, hogy az Egyesült Királyságban és Írországban is hivatalos disztribútora lett a Mitsubishi R5-nek. Két autót át is szállítottak Svédországból, melyeket október 12-én ki is állítottak, valamint Osian Pryce mellett közvetlen tapasztalatokat lehetett gyűjteni róla egy murvás szakaszon. A következő napokban a tesztelésé volt a főszerep, előbb a wales-i murvákon futott a kocsi Pryce-szal és Jari Ketomaa-val, majd aszfalton. Pryce egyébként a hétvégén megrendezésre kerülő Cambrian Ralin is a Mitsubishivel fog rajthoz állni.