A helyszínek: Argentína, Ausztrália, Finnország, Franciaország, Kína, Lengyelország, Mexikó, Monte-Carlo, Nagy-Britannia, Németország, Olaszország, Portugália, Spanyolország, Svédország,
Az FIA közleménye ábécé sorrendben tartalmazza a versenyeket, a pontos dátumokat a következő hetekben határozzák meg. Kína neve mellett egy csillag szerepel, míg a monte-carlói és a francia futam mellett kettő. Előbbi azért van, mivel a 2015-ös kandidáló verseny után teljesítenie kell a viadalnak az FIA kritériumait, a két másik helyszín esetében pedig a WRC Promoter, az FIA és az esemény rendezője között létre kell jönnie a megállapodásnak. Mindezeknek 2015. november 30-ig meg kell történnie. A legújabb hírek szerint egyébként az eddigi szokásos szezonzáró, a Brit Rally októberben kerülne megrendezésre, novemberben fejeződne be az idény Ausztráliában, míg a kínai versenyre szeptemberben kerülne sor.
A Motorsport Világtanács más témákban is döntött:
- A biztonság és a versenyszerűség érdekében a Rally 2 szabály hatálya alatt a versenybe visszaálló P1-es prioritású versenyzők a többi P1-es versenyző mögött folytatja a futamot. Ez azt jelenti, hogy a bajnoki listavezető fog szembenézni a takarítói szerepkörrel a második napon is.
- 2016-tól a verseny itinerében lévő táv minimum 51 százalékát teljesíteni kell ahhoz, hogy teljes pontszámot osszanak. Amennyiben ez nem valósul meg, a pontok felét kapják a versenyzők.
- Az S2000-Rally 1.6T autók, azaz a Regional Rally Car-ok turbószűkítője a 2016-os szezontól kisebb méretű lesz, hogy egyértelműen az R5-ös járműveket pozícionálják a WRC 2-es bajnokság csúcsautóiként. Az RRC-k turbószűkítőjének átmérője 30 milliméteres jelenleg, az új méretről azonban nincsen még információ.
- Az Production Car Cup, azaz a WRC 2-n belül a szériaautók számára kiírt kupa a 2015-ös szezon végén megszűnik.
- Az R2-es csoportba tartozó autóba szerelt motor működtetési költségének csökkentése és az R1-es, valamint R3-as kategória teljesítményéhez viszonyított újrapozícionálásuk érdekében különleges előírásokat léptetnek életbe a feltöltött motorok esetében, hogy csökkentsék az R2-es autók teljesítményét.
Arról is döntés született, hogy akciólistát hoznak létre, hogy a ralisport minden szintjén promotálják a világbajnokság gyakorlatai alapján a biztonságot, de a Világtanács tagjai jóváhagyták azt az előterjesztést is, miszerint számos utcai autóba beszerelhető kit segítségével lehet majd új négykerékhajtásos autókat homologizálni. Ezek a regionális és nemzeti bajnokságokban futhatnak, teljesítményüket pedig az R3-as és R5-ös kocsik közé fogják pozícionálni.