A versenyt megelőzően egy hivatalos teszten kezdték meg a felkészülést, ahol végre kipróbálhatták a ciprusi csapattól bérelt Mitsubishi Lancer Evo IX-et és komoly hangsúlyt fektettek a gumik tesztelésére, hogyan is viselkedik az autó murva gumikkal az aszfalton. A bajnokság egyetlen váltakozó talajú futama komoly kihívások elé állította a párost, por és a meleg mellett a pályák váltakozó talaja és kiszámíthatatlansága miatt a versenyzőknek mérlegelniük kellett, hogy kockáztatnak vagy inkább a biztos célba érést helyezik előtérbe.
A kettős a kvalifikáción megszerezte a kategória negyedik helyét, élesben viszont csak a harmadik gyorsasági szakaszig jutottak. Két gyors sikeres teljesítése után – mindkétszer a kategória hatodik idejét szerezték meg - összetettben megelőzték nagy riválisukat, a bajnoki tabella élén álló Stajfot. Már az első 15,2 kilométeres szakaszon is kalandoztak, kicsúsztak, de ott szerencsésen megúszták és mindent megtettek, hogy a hátralévő szakaszokon ledolgozzák hátrányukat. Mire belerázódtak volna a versenybe, a harmadik gyorson lecsúsztak az út mellé és csak a szerencsén múlott, hogy a versenyautó nem tetőn, hanem a kerekeire visszadőlve állt meg. Olyan mértékben sérült a Mitsubishi, hogy a csapat nem tudta vállalni a visszaállást a versenybe a Rally2 szabályai szerint sem.