A Citroen csapatfőnöke, Yves Matton belátta, hogy Meeke szuper eredményt hozott össze Dél-Amerikában, de nem szabad elfelejtkezni az utóbbi időben történt eseteiről sem. A júniusi olasz futamon az út szélén kötött ki, míg Lengyelországban a shakedown-on rendezte át a WRC külsejét.
"Ez igazából nem történhetne meg." - kezdte mondanivalóját Matton. "Valójában nem találok rá magyarázatot, hogy lehet Szardínián már rögtön az első gyorson hibázni, illetve Lengyelországban még korábban, a shakedown-on felborítani az autót. Úgy gondolom ezen a szinten ilyen sok hibát nem lehetne megengedni. Természetesen beszélgettem Kris-szel, akinek mindegyik esetre megvolt a magyarázata, és nem mondom, hogy nem igazak azok a tények."
"Ha egy profi versenyző vagy, és több mint egy éve versenyzel az adott autóval, akkor ki kellene már ismerned annyira, hogy mikor kockáztatsz, mikor vagy határon. Nem tudok többet hozzáfűzni."
Meeke nem szerette volna kommentálni főnöke szavait, annyit viszont elmondott, hogy szerinte a lengyel bukfenc nem játszott közre e gondolat felmerülésében.
Matton nem adta ki teljesen versenyzője útját - Meeke-nek azonban sokat kell tennie azért, hogy 2016-ban is citroenes overált ölthessen magára. "Úgy vélem, hogy ez a hír kicsit felspanolja majd, és többet fog tenni a jó eredmények és a 2016-os folytatás érdekében. Az utolsó raliig nem fogok dönteni, addig nyitott marad a játszma." - fejezte be gondolatait Yves Matton.