A belga fiú nem véletlenül ért el négy szakaszgyőzelmet, illetve egy harmadik helyet a powerstage-en - a legújabb befecskendező rendszer első körben úgy tűnt, meghozta azt a kevés pluszt, ami az élmezőnybeli mozgolódáshoz szükséges. Természetesen rajta kívül még Dani Sordo és Hayden Paddon is megkapta az újítást.
A futamon még nem mondott rosszat a motorra Neuville, az azt követő sajtótájékoztatón azonban utalást tett arra, hogy még sincs megelégedve csapata fejlődési ütemével, és úgy érzi távol állnak attól, hogy beleszóljanak a bajnoki cím alakulásába. "Pozitív a javulás, de sokkal nem vagyunk előrébb. Szerintem legalább 15 lóerővel még mindig mínuszban vagyunk, és ezzel a módosítással egy vagy két lóerőt kaphattunk pluszba."
Az alzenaui csapat elsőszámú pilótája szerint a mexikói és az előző, svéd futam esetében nem feltétlen a motorerő volt a meghatározó tényző, hanem maga helyes ritmus és lendület megtalálása hozott pontokat a konyhára. "Láthattuk az utóbbi hetekben, hogy a tempós pályákon, ahol nem a motorerő a lényeg ott elég gyorsak tudunk lenni. Mexikóban például az első nap volt ilyen. A kanyargós részeken is egész jók vagyunk az első körben, de másodszorra már sokkal nehezebb Ogierhez közeli időket produkálni, a power stage-en közel hat másodpercet kaptunk, ami mutatja milyen messze vagyunk tőle."
Titinek már nem kell sokat várnia arra, hogy csapata bemutassa legújabb autóját - a Hyundai az idei szezonra ígéri a legújabb fejlesztést, minden bizonnyal Németországban mutatkozhat be a vadonatúj autó. A fiatal versenyző belátta, hogy addig a pillanatig olyan célokat kell kitűznie maga elé, melyek reálisak lehetnek egy ilyen teljesítményű autóval. "Úgy gondolom, hogy a következő argentin futamon egy dobogós hely elérhető lenne, de az első két helyért már túl nagy kockázatot kellene vállalnom, nekem viszont a pályán kell maradnom!"