DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 23. hétfő
Nyereményjáték

4 ok, hogy miért válassz kampányaidhoz PPC ügynökséget szabadúszó helyett!

Sok cégvezető számára komoly fejtörést okoz a saját erőforrások végességét érzékelve, hogy kire bízza a nagy felelősséggel járó kampánymenedzsmentet: PPC ügynökségre vagy szabadúszóra?

Amikor felmerül, hogy a saját kapacitások sem szakmailag, sem számszerűen nem elegendőek a növekedéshez, felvetődik a szolgáltatások kiszervezésének gondolata. A cég dolgait idegenekre bízni egyrészt bizalom kérdése, másrészt a jövőre kiható döntés. Mikor érdemes kiszervezni a PPC-t? Kire bízd? Ezeket a kérdéseket vettük sorra cikkünkben.

 

A marketing és a kezdetek

Egy kezdő vállalkozás esetében induláskor nem szükséges, ráadásul legtöbbször nem is kifizetődő még szakembert megbízni a marketinggel, bár némi alaptudás ekkor is szükségeltetik a jó induláshoz. 

Ha azonban gyors növekedés a célod, nem érsz rá kísérletezni, akkor mindenképp képzett szakértőre kell bíznod a marketingtevékenységet. Ha a kampányaid hatékonyságát nem érzed elég jónak, továbbá a marketingbe ölt idődet gazdaságosabban tudnád a hozzád közelebb álló tevékenységekre fordítani, itt az ideje, hogy belevágj a tevékenység kiszervezése!

 

PPC ügynökségek vs szabadúszók

A PPC, vagyis kattintás alapú hirdetési platformokon - Google Ads, Facebook, LinkedIn, Pinterest, Bing, Yahoo - kizárólag a célzott érdeklődők ért kell fizetni, így gyors elérést jelent, továbbá mérhető, így a kampányeredmények pontosan követhetők.

A PPC ügynökségek profi szaktudással rendelkező marketing szakemberekből álló csapata az ügyfelek kampánykezelését magas szakmai színvonalon képes ellátni, a szabadúszók/freelancer-ek egy személyben, alvállalkozóként szerződnek.

További eltérések:

  • Tapasztalat és szakértelem: egy ügynökség több területen nyújt komplex szakértői segítséget. 

  • Kommunikáció: a PPC ügynökségekben van kinek delegálni a feladatot betegség, szabadság idején is, a freelancer-rel ilyenkor akadozhat a személyes kommunikáció.

  • Szolgáltatások köre: a szabadúszók általában csak egy, míg az ügynökségek több területen is tevékenykednek. Válaszd a Selector Digitális Marketing Ügynökség szolgáltatásait a PPC kampánymenedzsment, design, webfejlesztés, keresőoptimalizálás, leadgenerálás, marketing automatizációs megoldások és közösségi média-kommunikáció területein, élvezd a full-service kiszolgálás előnyeit!

  • Gyorsaság és terhelhetőség: egy szabadúszó kiemelt figyelmet szentel az ügyfeleinek, ám kapacitása véges, szemben az ügynökségekkel, ahol megfelelő kapacitás áll rendelkezésre egy-egy sürgős vagy akár gigaprojekt esetén.



 



 

Melyiket válaszd?

Cégenként változik, kinek melyik forma válik be, attól függően, melyik szempont a prioritás. A szabadúszók árai jóval kedvezőbbek lehetnek, miközben az ügynökségi komplex rendszereknek magasabb az ára.

 

Nem hagyható azonban figyelmen kívül, hogy a sikeres online marketinghez nem csak a PPC, hanem az online megjelenés egyéb területei is fontosak, összehangolt működésre van szükség, ezt pedig egy szakértői csapat jobban tudja támogatni.

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: