Beindult a GM-motor, jól áll a Ford
A Formula-1-hez 2026-ban csatlakozó Cadillac csak 2029-től használja majd saját gyártású GM-motorjait, de az amerikai gyártó már most nagyban dolgozik az erőforráson, ami első alkalommal már a múlt héten felbőgött. Részletek itt.
Szintén a motoroknál maradva: a Ford vezetője elmondta, jól haladnak a Red Bull 2026-os erőforrásának gyártásával és fejlesztésével. A bikások saját gyártású, az amerikaiakkal partnerségben készített motorja jó teljesítményszámokat mutat. Bővebben itt.
Tsunodát dicsérték, Lawsont nem
Yuki Tsunodát dicsérte az energiaitalosok vezető mérnöke, aki szerint a japán nem ijed meg négyszeres világbajnok csapattársától, Max Verstappentől, illetve határozottan kimondja véleményét és kívánságait új istállójánál. Paul Monaghan szavai itt olvashatók.
Tsunoda Red Bull-os elődje, a rendkívül hamar menesztett Liam Lawson jelenlegi csapatánál, a Racing Bullsnál sem találja a ritmust. A korábbi F1-es pilótát, Juan Pablo Montoyát így aztán nem lepné meg, ha az RB is leváltaná az új-zélandit, helyére a bikások akadémistáját, Arvid Lindbladot várja.
A csapattársától idén eddig rendre elmaradó Lando Norris elmondása szerint nem jelezte előre semmi számára a szezon kezdete előtt, hogy meggyűlhet a baja az MCL39-essel. A brit nyilatkozata ide kattintva olvasható.
Halovány idei teljesítménye ellenére Toto Wolff úgy véli, még mindig megvan a varázslat korábbi mercedeses versenyzőjében, az immár Ferrari-színekben vezető Lewis Hamiltonban. Ezt mondta a csapatvezető a hétszeres világbajnokról.
Végül pedig egy kis MotoGP: Alaposan megkavarta a kártyákat az eső a MotoGP Le Mans-i Francia Nagydíján, amelyet végül az eredetileg esőgumira szavazó Johann Zarco nyert meg az LCR Hondával, ezzel megszakította a Ducati 22 versenyes győzelmi szériáját. Marc Marquez és Fermin Aldeguer még a dobogón, Alex Marquez és Francesco Bagnaia viszont bukott – előbbi duplán is, így mindketten nulláztak és leszakadtak az idősebb Marquezről a vb-tabellán.