Elindult a Formula-1-es Szingapúri Nagydíj hete: ennek kapcsán arról írtunk, hogyan is változik a naptárban 2008 óta szereplő helyszín vonalvezetése, amelynek köszönhetően sokkal gyorsabbá vált a pálya.
Formula Plusz rovatunkban azt szedtük össze, milyen fontosabb rekordokat dönthet még meg idén Max Verstappen és a Red Bull: például megnéztük, milyen tekintetben teljesíthetnek tökéletes szezont, de arra is rámutattunk, hogy a fölény ellenére van néhány csúcs, amely biztosan nem lesz az övék 2023-ban.
Verstappenék egyeduralkodása kapcsán Fernando Alonso arról beszélt, hogy nem frusztrálja, sokkal inkább motiválja a holland és a bikák sikersorozata, hogy ők is eljussanak arra a szintre az Aston Martinnal – részletek itt.
A konstruktőri bajnokság második helyét elfoglaló Mercedes pilótája, George Russell szerint túl sokat kockáztatott az idény első felében, a következő futamokon inkább biztosra kell mennie, hogy tartsák az ezüstérmes pozíciót – bővebben ide kattintva.
„Nem gondolom, hogy ne érdemelném meg, hogy maradjak” – Guanyu Zhou beszélt arról, miért késlekedik a hosszabbítása az Alfa Romeo Saubernél, miközben a pletykák szerint nem is biztos a helye 2024-re.
Beszámoltunk még a vasárnap késő esti amerikai versenyekről is: a Scott Dixon által nyert IndyCar-évadzáró összefoglalója itt, a NASCAR Cup Series versenyének beszámolója itt olvasható.
Hétfőn pedig a MotoGP misanói tesztje jelentette a legfontosabb eseményt, mindenekelőtt azért, mert pályára gurult a küszködő Honda és Yamaha 2024-es prototípusa. Amely azonban a jelek szerint nem váltotta be a reményeket, így Marc Marquez immár nyíltan arról beszélt, hogy többféle terve is van a következő szezonra – a nyolcszoros világbajnok nyilatkozatáról itt, magáról a tesztnapról itt írtunk részletesen.
Végezetül pedig ajánljuk Pitwall című heti hírműsorunk friss adását, amelyben szóba kerül többek között a költséglimit betartása, a könnyebb autók, az össze-vissza beszélő Marko, a hétvégi versenyek, valamint az elmaradhatatlan Massa-rovat is: