F1:
Nem sűrítené az F1-es nagydíjhétvégéket, inkább rövidítené őket Max Verstappen: a világbajnok megint elismételte, sem a sprintekkel, sem a lassan évi 24-25 fordulóval nincs kibékülve. A Red Bull pilótájának véleményét ide kattintva lehet elolvasni. Verstappen egyébként egy igazán magabiztos nyilatkozatot is tett a csapata és saját maga teljesítményére utalva, ami nem elhanyagolandó.
Szintén nem volt túl boldog Nico Hülkenberg, de a németnek már az piros zászlókat követő állórajtokkal volt baja. A Haas versenyzője szerint ez az egész nincs benne az F1 DNS-ében, így nem is kellene ezt erőltetni. A részletek itt.
Érdekes titkot árult el Lewis Hamiltonról Angela Cullen. A hétszeres világbajnok egykori kollégája felhívta a figyelmet Hamilton egyik szokására, ami az időmérő edzésen lévő koncentrációjának egyik kiváló jele. Érdemes elolvasni! A brit versenyző maga is tett egy nyilatkozatot, amiben arról beszélt, hogy nem szeret rossz autókat vezetni, amelyek nem illenek a vezetési stílusához.
Elmesélte Carlos Sainz, milyen trükkel próbálták menteni, ami még menthető volt Ausztráliában. A Ferrarinak eléggé katasztrofális versenye volt, a spanyol azonban a csapattal a biztonsági autó mögött igyekezett trükközni, mivel a büntetésének köszönhetően minél nagyobb különbséget kellett volna kialakítania a mögötte autózókhoz képest. Sainz nyilatkozata itt.
Aggódik a Red Bull egyenesben látott tempója miatt Toto Wolff, ugyanakkor magánéletét tekintve így is van minek örülnie. Két dolog is napvilágot látott ugyanis az osztrákkal kapcsolatban. Egyrészt kiderült a Forbes beszámolója alapján, hogy vagyona nettó 1 milliárd dollárra rúg, másrészt viszont arról beszélt nemrégiben, hogy az Albert Parkban csak a pálya adottságai miatt tűntek jobbnak, ami nem túl jó előjel a folytatásra nézve.
Erősen kezdte az évet Fernando Alonso és az Aston Martin, a spanyol viszont tisztában van vele, hogy ezentúl komolyan meg kell majd küzdeniük az egyre fejlődő Mercedesszel. A kétszeres világbajnokot nem lepte meg Hamilton és Russell erős szereplése. A cikket itt találják meg a kedves olvasóink.
Gőzerővel készülődik a háttérben az Audi, amely 2026-ban érkezik meg hivatalosan a Sauber oldalán. Bár addig még sok idő van, a német gyártó igyekszik minél több követ megmozgatni a későbbi esetleges sikerek érdekében, ehhez pedig már a szakemberek toborzását is megkezdték.
Rali:
Komolyan bekezdett az idei szezon elején Sebastien Ogier, aki jelenleg vezeti a WRC pontversenyét. Pár éve ez nem lett volna szokatlan, csakhogy a francia már nem fut teljes szezont, így elég érdekes a jelenlegi helyzet. Készítettünk egy elemzést, amiben áttekintjük, mit jelenthet ez a világbajnokságra és annak mezőnyére nézve.
NASCAR:
Már csak néhányat kell aludni, magyar idő szerint vasárnapról hétfőre virradóra pedig megrendezik a NASCAR Cup Series idei dirt-futamát. A salakpályás versenyek részei a széria történelmének, de 1970-től kezdve 2021-ig egyet sem rendeztek a királykategóriában. Két éve a Bristol ad otthont ennek, a versenyhétvége pedig különleges lebonyolítással zajlik. Összegyűjtöttük a legfontosabbakat, hogy mindenki képben legyen.